Cleveron Challenge’i finalist Team-8 paistab silma ainulaadse ehituse poolest

Cleveron Challenge’il osalevad tiimid selgitavad, mille kallal nad töötanud on.

Meie ehitatud ratas paistab silma oma ainulaadse ehituse poolest. Jalgratta esiratas on väiksem, et suurendada haardumist ning oleks mugavam sõita mäest üles. Ratta eeliseks on kerge raam ja isetehtud akukast, mõlemad alumiiniumist. Kasutasime võimalikult kergeid rattaosi, et vähendada ratta kaalu. Kuna mootor asub ees, saame kasutada tagumisi pidureid, et vältida õnnetusi.

Meie esimesed katsetused mäkke sõitmisel on tehtud ja usume, et selline lahendus toob edu. Saime ratta elektroonika tööle ja hetkel käib seadistamine ning arvutamine parima tulemuse nimel. Meie tiimi lisandus uus liige Raigo Press, kes on meie tiimi mehaanik ning kes esindab meie tiimi võistlusel.

Võistlus ja lemmiktiimi poolt hääletamine

Tiimid on 4. märtsist alates arendanud elektrijalgratast, mis peab olema kuni 22 kilogrammi kaaluva massiga ning mille mootor tohib töötada ainult abimootorina väntamise ajal, kuid mootori võimsusele pole piiranguid pandud.

Võistlusele kandideeris 17 tiimi, kellest 10 on jõudnud 8. juunil toimuvasse tootearendusvõistluse finaali. Võistluse peaauhinna võidab kõige kiiremini mäkke jõudnud ratta arendanud tiim, kuid eriauhinnad antakse parima disaini rakendajale ning Geenius.ee lugeja lemmikule, kes saab kõige rohkem lugeja hääli.

Hääleta oma lemmiktiimi poolt finaali Facebooki sündmusel klikkides väljavalitud finalisti Geenius.ee artiklile “meeldib”:  https://www.facebook.com/events/366238433958023/. Finaal toimub Hansapäevade ajal, 8. juunil, Viljandis, Kõrgemäe tänaval kell 11.00-13.00.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.