Cleveron Challenge’i finalist Wolfgang toob lauale palju ampreid ja kõrge pinge

Cleveron Challenge’il osalevad tiimid selgitavad, mille kallal nad töötanud on.

Meie ratta ehitusprotsess on olnud väga põnev ja sündmusterohke. Kiire elektriratta võtmeks on palju ampreid ja kõrge pinge. Seda me komponentide valikul peamiselt silmas pidasimegi. Toome siin välja kaks olulist komponenti “DIY” e-ratta ehitamisel:

Kerged ja võimsad LiPo akud

Meie ratas on varustatud LiPo akudega, sest need on kerged ja väga võimsad.

80A või 200A kontroller?

Väga tähtis on ka valida sobiv kontroller, kuna ilma sobiva kontrollerita jääks aku võimekus kasutamata. Kontrolleri valikul lähtusime peamiselt sellest, kui palju see suudab kestvalt ampreid välja anda. Lõpptulemusena on meil 80A ja 200A kontrollerid. Kumb võistluseks peale läheb, seda näeb juba Viljandis.

Võistlus ja lemmiktiimi poolt hääletamine

Tiimid on 4. märtsist alates arendanud elektrijalgratast, mis peab olema kuni 22 kilogrammi kaaluva massiga ning mille mootor tohib töötada ainult abimootorina väntamise ajal, kuid mootori võimsusele pole piiranguid pandud.

Võistlusele kandideeris 17 tiimi, kellest 10 on jõudnud 8. juunil toimuvasse tootearendusvõistluse finaali. Võistluse peaauhinna võidab kõige kiiremini mäkke jõudnud ratta arendanud tiim, kuid eriauhinnad antakse parima disaini rakendajale ning Geenius.ee lugeja lemmikule, kes saab kõige rohkem lugeja hääli.

Hääleta oma lemmiktiimi poolt finaali Facebooki sündmusel klikkides väljavalitud finalisti Geenius.ee artiklile “meeldib”: https://www.facebook.com/events/366238433958023/. Finaal toimub Hansapäevade ajal, 8. juunil, Viljandis, Kõrgemäe tänaval kell 11.00-13.00.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.