Elisa blogi

Elisa lihtsustab koostöös kodumaise idufirmaga klientide tehniliste murede lahendamist

Klientide tehniliste probleemide lahendamiseks lõi Elisa käed Eesti startupiga Resolw, mille platvorm loob interaktiivse videosilla, võimaldades kliente kiiremini ja efektiivsemalt juhendada.

Tänaseks on täitunud aasta sellest, kui eriolukord viis kontoritest hulgaliselt inimesi kaugtööle. Üleminek kodukontorile tõi paljude jaoks esile tehnilisi probleeme, mida aitasid lahendada Elisa seadmetoe spetsialistid, kuid üsna tihti võis probleemi lahendamine kiirel tööpäeval kesta oodatust kauem.

„Elisa Seadmetoe poole pöördus möödunud aastal tohutult palju erinevate muredega kliente, kellest suur osa leidis end probleemiga silmitsi just enne tähtsat koosolekut või kiiret tööpäeva,“ sõnas Elisa tootejuht Anti Liivat.

Kiiremaks ja efektiivsemaks teeninduseks lõi Elisa käed Eesti startupiga Resolw, et testida uut ja nutikat lahendust klientide aitamiseks.

„Seadmetoe kliente on väga erinevaid – mõned saavad spetsialisti juhtistest hästi aru, kuid teised mitte ja nii võib mõnikord probleemi lahendamine võtta tavapärasest rohkem aega. Seetõttu oleme otsinud nutikaid alternatiive, mis aitaks tehnikavõõraid inimesi tõhusamalt aidata,“ lausus Liivat.

Koostöös Resolwiga saab Elisa Seadmetoe spetsialist hõlpsamalt klienti aidata ja probleemi lahendamist üle videosilla juhendada.

„Funktsioon ise toimib ülilihtsalt. Spetsialist saadab kliendile SMS-sõnumi ja palub avada sõnumis oleva veebilingi. Seda avades kuvatakse spetsialistile ja kliendile videopilt kliendi telefoni kaamerast ja mõlemad osapooled saavad otse suhelda, video peale juhiseid joonistada ning seeläbi kiiremini lahenduseni jõuda,“ sõnas Resolwi müügi- ja turundusjuht Ann Margit Sepp.

Eestis arendatud rakendus on mõeldud nii eraisikutele kui meeskondadele, kes oma igapäevaelus tihti teisi inimesi distantsilt juhendama peavad.

„Platvorm loob igale kasutajale registreerudes virtuaalse toa, millesse on võimalik abivajaja kutsuda linki jagades. Toas toimuva sessiooni vältel on võimalik vahetada tekstisõnumeid, pilte või alustada videokõne, kus kahel inimesel on võimalik üksteist üle videosilla distantsilt juhendada.

Olgu selleks kolleeg, klient, sõber või vanaema, Resolw platvormilt leiavad mured lahenduse kordades kiiremini, kui seda telefonikõne või e-maili teel,“ lausus Sepp.

Elisas kasutatakse täna Resolwi peamiselt klientidega, kes pöörduvad Seadmetoe poole riistvaraliste probleemidega.

„Videosild võimaldab spetsialistidel näha täpselt, millega on klient silmitsi ja nii saavad märksa kiiremini lahendatud kõiksugu probleemid alates kaablite paigaldamisest kuni teleka või digiboksi seadistuseni. Tõhusaks abimeheks on platvorm olnud ka kiireloomuliste murede lahendamisel,“ lisas Elisa tootejuht.

Elisa Seadmetugi on avatud esmaspäevast reedeni 9.00-21.00 numbril 900 1919 ning spetsialistide poole võib julgelt pöörduda iga tehnilise murega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.