Elisa blogi

Kust saada abi, kui robottolmuimeja tõrgub või saad kingiks võõrkeelse tehnikavidina? Appi tuleb Seadmetugi!

Kujuta ette olukorda, kus oled endale ostnud või kingiks saanud uue seadme ning peale pikka konsulteerimist kasutajajuhendite ja Youtube’i tutorialidega pole endiselt leidnud viisi, kuidas see toimima saada. Mõnele meist on taolised olukorrad võõrad, teistele jällegi üpris kodused. Viimaste puhul ei tähenda see sugugi seda, et vahel pole vaja kellegi teisega selgusele jõudmiseks konsulteerida. Kuidas abi saada, sellest räägib Elisa Seadmetoe juht Sigrid Ojavee.

Elisas on pikalt toimetanud tehniline tugi, kes abistab kliente erinevate põhiteenuse tehniliste küsimuste puhul ning kui võimalik, siis vahel aitavad ka muude seadmetega toime tulla. Küll aga on aja jooksul pöördunud kliente erinevate isiklike seadmete küsimustega – mida aeg edasi, seda rohkem on inimestel tehnikavidinaid, mis ei anna alust eeldada, et omanikud teaksid nende kõigist kasutusvõimalustest.

Eriti joonistub see muster välja jõulude ajal, kui lähedastele kingitakse erinevaid tehnikaseadmeid. Siis võib värskel kasutajal tekkida küsimusi selle esmase seadistamisega ja erinevate kasutusvõimaluste kohta.

Selleks, et taoliste küsimustega abi saada, on Elisas loodud Seadmetoe tiim suure tehnika-alase silmaringiga inimestest, kes on valmis abistama olenemata sellest, kas seadistamist vajab telekas, tahvelarvuti, Outlook’i programm, nutikell või robottolmuimeja.

Küllaltki lühikese tegutsemisaja jooksul on Seadmetoe töölauale sattunud erinevaid huvitavaid tehnilisi küsimusi – näiteks on aidatud nutika uksekella seadistamisega ning autode GPS-süsteemiga. Üldiselt on joonistunud välja, et kõige enam vajavad kliendid abi e-posti programmide ja kaamerasüsteemidega ning viimasel ajal on aina enam tulnud ette telefoni teel abistamist seoses kodukinosüsteemidega.

Kõige keerulisem oli kodukinosüsteemiga klient, kellel olid ühendatud digiboksid, DVD- ja videomängijad, lisaks vanemast ajast kõlarid ühte süsteemi ja kuna ta ise polnud kuigi tehnikateadlik, siis see oli väljakutse omaette, et teda telefoni teel juhendada ja asi toimima saada.

Väga palju on meile toeks kolleegid ja koostööpartnerid, kes aitavad tehnikamaailma põhisuundadega kursis hoida, aga põhiosa on iseõppel, tehnilisel taibul ja heal guugeldamisoskusel.

Tänasel päeval on tiim võtnud ette ambitsioonika plaani abistada pea kõikide nutiseadmete häälestamisel ning tänu klientide pöördumistele saame paremini teada, kes on see inimene, kellel abi vaja ning mille osas kõige enam küsimusi tekib – seega areneb tiimi visioon koostöös kliendiga. Mis kõige parem – selleks, et abi saada, ei pea abiotsija olema Elisa klient, küsimustega võivad pöörduda kõik!

Elisa Seadmetugi ootab teie pöördumisi esmaspäevast reedeni kell 9.00-19.30. Tegemist on tasulise tehnilise toega ja kõne hind on 0,5 eurot minut.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.