Elisa blogi

Proovi neid lahendusi, enne kui tehnilisele toele helistad

Foto: Shutterstock.

Nutitelefonid, arvutid ja digiboksid on keerukad seadmed ning võivad aegajalt omanikele probleeme põhjustada.

Nutiseadmete murede lahendamiseks on tootjatel ja sideoperaatoritel selleks tarbeks olemas tehnilised toe teenus, kes taolisi probleeme lahendada aitab.

Kuigi abikeskus on alati valmis muret lahendama, piisab tihti vähesest vaevast, et probleemist ise jagu saada.

Loe kasutusjuhendit

Iga seadme ostuga saab kasutaja kaasa ka selle kasutusjuhendi. Tavaliselt lendab see kirjatükk aga sahtli tagumisse nurka või halvemal juhul maandub prügikastis.

Alati ei pruugi seda vaja minna, kuid nendeks üksikuteks juhtudeks, kui on vaja seadme kohta infot hankida, võiks kasutusjuhendi selleks tarbeks alles hoida.

Kui aga juhend on lootuselult kadunud ei tasu meelt heita. Elisast soetatud seadmete kasutusjuhendid leiab ka kodulehelt Abikeskusest, kuhu need on digitaalselt üles laetud. Seega tasuks probleemi tuvastamist ja lahenduste otsimist alustada just sellest.

Seadme puhul proovi taaskäivitamist

Esmase probleemilahenduse jaoks on mõistlik kasutada vana head võtet – seadme taaskäivitamist. Sellega saab igaüks hakkama ja võib probleemi lahendada kiiremini kui tehnilise toega suhtlemine.

Kui riistvara paistab korras olevat, siis on alati mõistlik üle vaadata ka tarkvara. Teleritele, telefonidele, arvutitele ja teistele nutiseadmetele on üldjuhul võimalik teostada ka algseadete taastamist. See on üks lahendus, mis võib tihti jukerdava seadme uuesti töökorda aidata viia.

Uuri probleemi tausta

Viimane samm enne tehnilise toega suhtlemist on läbi mõelda, kas kasutaja poolt on võimalik veel mingeid lihtsaid samme ette võttes probleemi olemust tuvastada.

Alati tasub üle kontrollida, kas mõni nupp või lüliti on jäänud valesse asendisse või on kogemata mõni seadistus tehnikavidinas endas paigast läinud.

Samuti saavad Elisa kliendid alati appi võtta varem mainitud Abikeskuse. Sealt leiab lisaks kasutusjuhenditele enamlevinud probleemidele kiired lahendused ja muud vajalikku infot seadme töökorra taastamiseks.

Kui aga omal käe probleemi lahendamisega toime ei tule, siis saab abi küsida Elisa Seadmetoelt. Seadmetugi pakub abi erinevate seadmete seadistamisel ning ka muude seadmetega seotud murede korral.

Probleemide korral võivad toega ühendust võtta ka teiste operaatorite kliendid.

Elisa tehnikaekspertidelt saad abi näiteks Outlooki postkasti seadistamisel, uue telefoni häälestamisel või robottolmuimejaga seotud probleemide korral.

Elisa Seadmetugi on saadaval nädalapäevadel alates 9:00 kuni kella 19:30. Kõneminuti hinnaks on 0,5 eurot. Kui sul on aga küsimusi Elisa teenuste nagu Elamus, telekanalite või garantii kohta, siis saab alati abi tasuta infotelefonilt 6 600 600.

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Üleskutse

Aita meil podcaste teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan Autotundi Toetan Restarti Kuulan saateid

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.