Suur ülevaade: millistesse rakendustesse jätavad eestlased enim raha?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Tänapäevased telefoniäpid saab alla laadida tasuta, kuid rakendustes ja mängudes saab seejärel sooritada väiksemaid oste, et kasutuskogemust paremaks muuta. Elisa statistikast selgub, millistes rakendustes eestlased kõige rohkem raha kulutavad.

Androidi-telefonidest pärit statistika näitab selgelt, et kõige populaarsemaks rakenduseks, kus mingeid lisateenuseid osta, on Tinder. Seal ostavad kasutajad endale Gold paketi, mis peaks kaaslase leidmise märksa lihtsamaks muutma.

Lisaks Tinderile kulutatakse raha ka mängudes ning üheks kõige populaarsemaks kuluallikaks on laste seas populaarne Growtopia, mis asub kulutamisedetabeli teisel astmel.

Kasutajad jätavad raha ka teistesse Google’i teenustesse, näiteks on väga populaarne koht rakendustesisesteks ostudeks Google’i muusikateenus Google Play Music, kus saab osta erinevaid albumeid ja palasid.

Kulutusi tehakse aga ka väga praktilistel eesmärkidel ning edetabelisse mahub veel eKooli aastane Premium-pakett, kusjuures enamikel juhtudel tellimust värskendatakse ehk tegu pole esimese korraga, mil see osteti.

Lisaks eelnevale leiab edetabelist veel ka mitmeid teisi mänge, seega saame teada, et eestlased kasutavad rakendusesiseseid teenuseid palju mängudes nagu Mafia City, Roblox ja Gardenscapes.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.