Citroën esitles tänavusel Pariisi autonäitusel tervet rida uusi sõidukeid, mis on osa värskest ja laia jõuallikate valikuga mudelivalikust. Esimest korda sai näha Citroën C4 ja C4 X-i. Pariisi autonäitusel tutvustatud autod tõestavad, et mudelid läbivad märkimisväärseid muudatusi, ent säilitavad oma ainulaadse identiteedi.
2020. aasta lõpus turule toodud C4 saavutas 2024. aasta esimesel poolel Euroopa turul omas segmendis teise koha (kõikide jõuallikate võrdluses), jäädes alla vaid Volkswagen Golfile.
2023. aastal toodi turule veidi pikema kerega C4 X, mis nautis edu Lähis-Idas, eriti Türgis.
Uuel tasemel mugavus
Nüüd aga on aeg toonud värskendusi. Uus C4 – oma kõrgema, enesekindla olekuga – ühendab kupeelaadse sedaani dünaamika ja linnamaasturlikud jooned. C4 X toob endas kokku fastback’i elegantsi ja voolavuse, ruumika neljaukselise sõiduki rafineerituse ja linnamaasturi hoiaku.
2025. aasta esimesest poolest varustab Citroën uued ë-C4 ja ë-C4 X mudelid V2L-tehnoloogiaga, mis võimaldab elektrisõidukil varustada elektriga väliseid seadmeid, muutes auto “akupangaks”.
Mõlema mudeli esiosa on muudetud, kandes uut logo ja brändi identiteeti. C4 tagumine osa on samuti arenenud, pakkudes puhtamat ja soliidsemat joont, samas kui C4 X säilitab oma atraktiivse fastback-kujunduse.
Disainimuutusega kaasneb uuel tasemel mugavus, mida ilmestavad ümberkujundatud Citroën Advanced Comfort® istmed ja uus 7-tolline digitaalne näidikuplokk, mis täiendab 10-tollist puuteekraani.
Keskkonsoolis asuv multimeediasüsteem on ühendatud kõnetuvastuse ja digitaalse assistendi funktsiooniga, mida sõiduki kasutajad saavad aktiveerida käsuga „Hello Citroën”. See süsteem mõistab kasutaja küsimusi, vastab neile ja täidab häälkäsklusi. Ja nagu uutele mudelitele omane, on oma nutitelefon võimalik juhtmevabalt ühendada auto suure multimeediasüsteemiga.
Auto saab tehisintellekti
Uuel C4 ja C4 X-il on olemas ka tehisintellekt, mis muudab häälkäskluste kasutamise veelgi sujuvamaks ja loomulikumaks. See digitaalne assistent muudab salongi intelligentseks ja interaktiivseks ruumiks, mis teeb igapäevaelu lihtsamaks ning sõidu veel mugavamaks.
Nendele omadustele lisanduvad Citroën Advanced Comfort® vedrustus, avarus kõigil istmetel ja peaaegu 20 juhiabisüsteemi.
Valikus nii täiselektrilised kui ka hübriidajamiga mudelid
Euroopas kaasneb nende muudatustega elektrifitseerimist edendav mootorivalik, mis võimaldab vähendada CO₂ heitmeid. Valikus on nii 100 ja 115 kW täiselektrilised versioonid ning lisaks saavad kliendid soovi korral valida ka uute hübriidajamitega mudelite vahel.