Inimestele meeldib autoga sõita. Olgu matkaraja algusesse või teise linna sõpradele või sugulastele külla. Mida aga teha, kui auto otsustab sind kodust kaugel teepervele jätta, keeldudes edasi sõitmast?
Kui sõidad garantiilepinguga Peugeot’ga, siis on heaks abiliseks Peugeot Assistance, mis pakub abi nii Eestis kui välismaal ja seda ööpäevaringselt kõikidel nädalapäevadel.
Peugeot Assistance on maanteeabiteenus, mis pakub tasuta teenust, kui te ei saa sõitu jätkata rikke tõttu, mis kuulub kehtiva Peugeot’ garantii alla.
Ei jäeta abita ka tühja aku või kütusepaagi korral
Eesti Peugeot pakub ka täiendavat autoabi, mis aitab lihtsamate probleemide korral, näiteks kui rehv on tühi ja tagavararehv puudub. Abi saab ka siis, kui esineb probleeme alarmiga või ei saa auto uksi lahti.
Abi võib vaja minna, kui sõiduki võtmepuldi patarei on tühjaks saanud ning sõidukit ilma selleta käivitada pole võimalik. Või kui võtmed on kadunud või jäänud lukustunud autosse. Peugeot Maanteeabi ulatab abikäe ka siis, kui kütus on otsas või tangitud on vale kütust – lisakütuse eest tasub klient.
Kui sõidad elektriautoga ning aku on tühjaks saanud, siis korraldatakse auto transport lähima laadimispunktini.
Võimalusel kõrvaldatakse rike kohapeal
Kui rike on selline, mille saab kohapeal vähemalt ajutiselt kõrvaldada, siis teeb maanteeabi selle töö ära. Seejärel tuleb lasta probleem ise esimesel võimalusel Peugeot’ töökojas lõplikult kõrvaldada. Kui auto parandamine kohapeal ei ole võimalik, pukseeritakse teie sõiduk lähimasse Peugeot’ töökotta.
Kui autot ei saa rikke tõttu kasutada, siis pakub Peugeot’ töökoda teile reisi jätkamiseks või koju sõitmiseks tasuta transporti. Võimalus on võtta ka asendusauto, mis antakse sõiduki remondi ajaks. Sellisel juhul saate asendusauto kätte samast kohast, kust oma sõitu alustate ning kus teie autot remonditakse. Asendusautoga sõitmise ajal kohanduvad teile kõik autoga kaasnevad kulutused, mis muidu autogagi kaasnevad – kütusekulud, parkimistasud jne.
Mis saab siis, kui viibite kodust kaugemal kui 100 km või hoopis välismaal?
Kui viibite kodust kaugel, siis on üks võimalus kasutada ülalmainitud asendusautot või valida näiteks esimese klassi rongipilet või turistiklassi lennupilet, sealhulgas tasutakse ka transpordi eest lennu- või rongijaama. Kuna autole on vaja pärast järele tulla, siis saab üks inimene ka tasuta üheotsapileti, et autole järele sõita. Või kui üks inimene jääb auto remondi valmimist ootama, siis on võimalus saada majutus koos hommikusöögiga kolme tärni hotellis maksimaalselt neljaks ööks.
Kuidas Peugeot Assistance’iga ühendust saada?
Peugeot’ abilisega on võimalus ühendust võtta kolmel erineval moel:
- helistades Peugeot Assistance’i telefoninumbril, mille leiad hooldusraamatust või www.peugeot.ee leheküljelt;
- kui teie sõidukis on vstav nupp, siis sellele vajutades;
- kasutades MyPeugeot’ rakendust.
Millist infot vajab Assistance’i teenuse osutaja?
Kõige olulisem on anda infot oma täpse asukoha kohta – maanteel oleks hea maantee number ja kilomeeter, lisaks mõni tähis. Õnneks on kaasaegsed mobiilid varustatud väga heade kaardirakendustega ning asukoha määramine ei tohiks probleeme tekitada.
Kindlasti on oluline edastada ka oma sõiduki andmed: VIN tehasetähis ja registreerimisnumber. Ka kontakttelefon ning info, kui palju on autos reisijaid, on abipakkujale vajalik.
Teenus on tasuta ainult juhul, kui see on tellitud läbi Peugeot Assistance’i.