Peugeot on võtnud eesmärgiks pakkuda 2025. aastal kõigist oma mudelitest elektriversioone. Nii on ka Prantsuse autotootja tarbesõidukid saanud endale elektrimootoriga versioonid. Kuidas aga elektrimootorite kasutuselevõtt mõjub tarbesõidukite kandevõimele ja kui kaugele saab ühe laadimisega sõita?
Autod on spetsiaalselt kohandatud vastama professionaalide vajadustele, pakkudes suuremat efektiivsust 100% elektrimootorite, täiustatud disaini ja ühenduvusteenustega, mis tagavad parema igapäevase kasutatavuse.
E-Partner ei ole igav pakiauto
E-Partner on populaarse pakiauto täiselektriline versioon. Auto püüab tähelepanu oma 10-tollise 100% digitaalse värvilise näidikuploki ja keskse HD-puuteekraaniga, millega kaasneb juhtmevaba Apple CarPlay ja Android Auto ning OK PEUGEOT häälassistent. Sellised täiendused näitavad, et pakiauto ei pea olema igav, vaid on mõnus ja kaasaegne töövahend.
E-Partneri sõiduki tõhususele annab juurde soojuspump, mis parandab efektiivsust ning pakub samas ülimat mugavust. Elektrilisel pakiautol on jõudlust küllaga, võimsust on 100 kW (136 hj), maksimaalset pöördemomenti 270 Nm ja sõiduulatust kuni 330 km.
Lisaks E-Partnerile on Peugeot’ mudelivalikus ka sisepõlemismootoriga Partnerid, mis on varustatud 110 hj PureTechi bensiinimootoritega või 100 hj või 130 hj BlueHDi diiselmootoritega. Viimast saab kombineerida ka 8-käigulise automaatkäigukastiga.
E-Expert üllatab muljetavaldava kandevõimega
Uuendatud disaini ja paranenud tõhususega uus E-Expert viib elektrilised kaubikud uuele tasemele. E-Expert suudab läbida ühe laadimisega kuni 350 km ja sellel on muljetavaldav 1263 kg kandevõime. Hästi läbimõeldud mudelivärskendus sisaldab ümberkujundatud armatuurlauda ning nagu E-Partnergi digitaalset näidikuplokki, 10-tollist puuteekraani ja juhtmevaba nutitelefoni ühilduvust, pakkudes mugavust ja täiustatud turvalisust.
E-Expert on suuteline isegi isejuhtivaks sõiduks tänu eesliikuja kiirusega kohanduvale kiirushoidikule, stop&go funktsioonile ja sõidureas hoidmise juhiabilisele.
Uue E-Experti pöörderaadius on 12,4 meetrit, mis lihtsustab linnas manööverdamist. Autosse on mudelivärskendusega lisandunud suuremad panipaigad.
Professionaalsetest nõuetest lähtuvalt saab uue E-Experti puhul valida kahe akupaki vahel: 50 kWh aku annab sõiduulatuseks kuni 224 km ja 75 kWh aku kuni 350 km.
Endiselt on alles ka sisepõlemismootoriga Expertid, mis on varustatud 120- või 145-hobujõulise BlueHDi mootoritega koos 6-käigulise manuaalkäigukastiga ning 145- või 180-hobujõulise BlueHDi koos 8-käigulise automaatkäigukastiga.
E-Boxerile võib peale laadida kuni poolteist tonni
Uuendatud E-Boxeril on elektrimootor, mis annab sõiduulatust kuni 420 km. E-Boxer ei ole teinud elektrimootorile vaatamata kandevõime osas järeleandmisi. Kaubikul on kuni 1500 kg kandevõime ja koormaruumi maht on 17 kuupmeetrit.
E-Boxeril on nii võtmeta sisenemine kui ka elektriline seisupidur ja roolivõimendi. Sõiduki 10-tollise keskse puuteekraani kaudu toimib ulatuslik teabe- ja meelelahutussüsteem, sealhulgas juhtmevaba Apple CarPlay ja Android Auto.
Boxeri mootorivalikusse kuulub lisaks elektrimootorile ka 2,2-liitrine BlueHDi võimsustega 120 hj, 140 hj ja 180 hj kombineerituna 6-käigulise manuaalkäigukastiga. Uued 140- ja 180-hobujõulised mootorid on varustatud lisavarustusena 8-käigulise automaatkäigukastiga.
Sõidukid sobivad professionaalidele ideaalselt
Seega, vaadates neid Peugeot’ tarbesõidukite mudeleid ja nende võimekust, siis saab tänasel päeval tarbesõiduk olla juba 100% elektriline ning järeleandmisi auto juures tegema ei pea. Kõik tarbesõidukid on täis kaasaegset tehnoloogiat ja nendega on mugav sõita, rääkimata korralikust sõiduulatusest.
Elektriautode olemuslike eeliste tõttu on need mudelid suurepärane valik professionaalidele, kes soovivad vähendada kulusid, säilitades samal ajal tarbesõidukitele vajaliku jõudluse.