Peugeot’ uus hübriidajam viib linnasõidud uuele tasemele

Peugeot pisike linnamaastur 2008 sai sel aastal väikese facelifti'i.Foto: Peugeot

Peugeot tõi oma populaarsetel mudelitele uued mootori valikud. Näiteks nii 2008 kui 408 saavad uue jõuülekande HYBRID 136 koos uue kuuekäigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga, mis toob kütusekulu alla.

Mudelitel on nüüd uus HYBRID 136 e-DSC6 jõuülekanne, mis ühendab 1,2-liitrise bensiinimootori uue kuuekäigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga, mis sisaldab 21 kW (28 hj) elektrimootorit ja 0,9 kWh 48 V liitiumioonakut, et tagada tõhusus ja lisapöördemoment madalatel pööretel.

Pool ajast sõidetakse täiselektrilises režiimis

Uus hübriidjõuallikas suudab madalal kiirusel linnas sõites töötada enam kui 50% ajast heitmevabas täiselektrilises režiimis, pakkudes kuni 15% paremat kütusesäästlikkust ning CO2-heite vähenemist. Tänu CO2-heite vähendamisele võib loota ka, et saabuv automaks on nendel autodel madalam kui teistel sisepõlemismootoriga sõidukitel.

Akud on paigaldatud istme alla

Uue hübriidsüsteemi märkimisväärne eelis on see, et 48 V liitiumioonaku laeb end sõidu ajal ise, ilma et oleks vaja seda vooluvõrku ühendada. Kui aku energiatase lubab, võimaldab süsteem sõidukit ainult elektrimootori abil edasi lükata. Tänu oma klassi parimale energiatõhususele on 48 V aku üsna kompaktne, vaid 0,9 kWh ja see on korralikult paigaldatud kõrvalistuja istme alla. Kuna aku on ette asetatud, säilitavad nii Peugeot 408 kui ka 2008 kogu oma siseruumi ega tee järeleandmisi pakiruumi mahutavuse osas.

Linnaliikluses on võimalik sõita ainult elektriajami abil.Foto: Peugeot

Lisajõudlus madalatel pööretel

Uue HYBRID 136 kasutuselevõtt annab juhtidele suurema valiku jõuülekandeid, pakkudes samal ajal ka rohkem dünaamilisust, mille abil saavutatakse parem sõidukogemuse. Elektriline jõuallikas võimaldab juhtidel alustada sõitu, teha manöövreid ja sõita linnaliikluses väikese kiirusega, kasutades ainult elektrirežiimi. 

Kui on vaja suuremat jõudlust, annab elektrimootor innukalt lisapöördemomenti madalatel pööretel bensiinimootorile, samas kui aku asend pakub optimaalset kaalujaotust.

2008 puhul on see uus jõuülekanne saadaval ACTIVE, ALLURE ja GT varustustasemete juures. 408 mudelitel on HYBRID 136 e-DSC6 jõuülekanne saadaval ALLURE ja GT varustustasemetel.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.