Pildid: Uus Citroën C5 Aircross üllatab praktilisuse ning säästlikkusega

Uus Citroën C5 AircrossFoto: Citroën

Pärast uuenenud C3 Aircrossi esitlemist tutvustas bränd 2024. aasta sügisel ka uue C5 Aircrossi ideeautot. C5 Aircross Concept on kantud mõttest pakkuda taskukohast, ent siiski isikupärast linnamaasturit. See on mugav ja ruumikas auto, mis sobib praktilisust hindavale perele. 

Uus Citroën C5 Aircrossi disaini on juures on mõeldud tuuletakistuse vähendamisele.Foto: Citroën

C5 Aircross Concepti arendamisel on suurt tähelepanu pööratud säästlikkusele. Linnamaasturid ei ole kõige dünaamilisema kerega, seetõttu on Citroëni disainerid uue mudeli väljatöötamisel kasutanud mitmeid trikke tuuletakistuse vähendamiseks. Auto on oma kõrguselt pigem madal. Samamoodi on madalamale toodud kapoti nina ning pagasiluuk on paigutatud vertikaalsesse asendisse. Kõik ikka selleks, et vähendada tuuletakistust. 

Tugev ja julge disain

Väga konkurentsitihedal ja üha enam ühtlustuval linnamaasturite turul on Citroën C5 Aircross Concept võtnud värske lähenemise disainile. Ideeauto paistab pehmete ja ümarate vormide maailmas selgelt silma ja eristub tugeva ning jõulisema maasturi disainiga. Auto on 15 cm pikem kui praegu müügil olev mudel.

Uue mudeli uksed on kergelt sissetõmbunud.Foto: Citroën

Vertikaalne tagumine laadimisava vihjab ka suurele ruumikusele. Kergelt sissetõmbunud esiuksed aitavad säilitada graafilise tasakaalu ja venitada disaini vertikaalselt. Seda järjepidevust väljendavad ka värvilaigud esimestel ustel ja esiosal, mis on tuttavad juba uuelt C3-lt.

Efektiivne disain tõstab elektriversiooni sõiduulatust

Auto ruumikuses pole allahindlust tehtud.Foto: Citroën

C5 Aircross Concepti iga detail on välja töötatud eesmärgiga, et sõiduki identiteet või ruumikus ei saaks kannatada. Citroëni inseneride arvutuste järgi annab uus kerekuju hinnanguliselt 30 km rohkem elektrilist sõiduulatust maanteel võrreldes praeguse C5 Aircrossiga.

Esimene Citroën STLA Medium platvormil

Uued C3 ja C3 Aircross on esimesed Citroenid STLA Smart Car platvormil, mis on kohandatud Euroopa standarditele ja varustatud juhiabisüsteemide ning ühenduvusvõimalustega, rahuldades klientide ootusi selles nõudlikus segmendis. C5 Aircross Concept põhineb esimese Citroënina uuel STLA-Medium platvormil, mis võimaldab autosid toota nii sisepõlemismootori, hübriidajami kui ka täiselektrilisena, muutmata sealjuures auto disaini. 

Uus Citroën C5 Aircrossi esituledFoto: Citroën

Veelgi rohkem mugavust, ühenduvust ja ruumi 

Uus C5 Aircross Concept annab aimu sellest, milline võiks olla järgmine C-segmendi maastur. Samuti peidab see uuendusi – eelkõige salongis –, mis esialgu jäävad saladuseks. Neid saab päriselus avastada siis, kui uus C5 Aircross 2025. aasta lõpus müügisaalidesse jõuab.

Uus Citroën C5 Aircrossi tagatuledFoto: Citroën

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.