Citroën tõestab, et tarbesõiduk ei pea olema inetu ja ebamugav. Nii nagu sõiduautod saavad teatud aja tagant uue välimuse, kaotamata mudelile olulist praktilisust, saavad sageli ka kaubaveoks mõeldud tarbesõidukid juurde mugavust, ühenduvust, sõiduabilisi ja uusi jõuallikaid. Mitmekesine kaubaruumi suuruste valik alates 0,5 m3 Ami Cargost kuni 17m3 Jumperini lubab võtta maksimumi igast kuupmeetrist.
Berlingo võlub sõiduabilistega
Citroëni tarbesõidukite üheks lipulaevaks on pakiauto Berlingo, mida rahvakeeli kutsutakse ka “pirukaks”. Uue Berlingo juures paistavad kohe silma märgile omased Advanced Comfort® istmed. Pakiautoga sõitmise ja manööverdamise teevad hõlpsamaks tahavaatepeeglil kuvatav Dynamic Surround Vision, täiustatud parkimisabid ja Highway Driver juhiabisüsteem.
Berlingol on olemas väga paljud sõiduautodelt tuttavad abilised: juhi tähelepanu jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastus, sõidurajal hoidmise funktsioon, automaatne hädapidurdus koos jalakäijate ja jalgratturite tuvastamisega, kiirusepiiraja, juhtmevaba laadimine ning palju muud.
Parima kasutusmugavuse tagamiseks on Berlingo kaubikule lisandunud mitmed digitaalsed funktsioonid. Mudeli standardvarustuses on My Citroën Play – integreeritud nutitelefoni dokkimisjaam, mis ühendab telefoni auto helisüsteemi ja navigatsioonirakendusega.
Saadaval on nii bensiini- kui diiselmootoriga ja ka 100 kW elektriajamiga versioon, mis läbib ühe laadimisega koguni 330 km (WLTP-andmed). Elektriline ë-Berlingo on varustatud ka säästliku soojuspumbaga, mis hoiab sõitjateruumi talvel soojas, et sõiduulatust maksimeerida.
Uuel Berlingol on eelkäijaga sama modulaarsus ja veomaht. Kaubik on saadaval 2 või 3 istmega ja kahes pikkuses. Kaubaruumi maht on kuni 4,40 m3 ja kandevõime kuni 1 tonn (elektrilisel versioonil 780 kg). Keskmise istme seljatoe saab alla klappida ja muuta kirjutuslauaks ning kaasreisija istet saab pöörata selliselt, et oleks võimalik vedada pikki esemeid.
Jumpy võimekad diiselmootorid
Berlingost suuruselt järgmine on Citroën Jumpy – mitmekülgsuse eeskuju oma kompaktsete mõõtmetega ning üha konkurentsivõimelisema mootorivalikuga.
Nii nagu Berlingo, on ka Jumpyl uuenduslik Dynamic Surround Vision. See muudab autoga parkimise ja manööverdamise tunduvalt lihtsamaks, sest aitab juhil selgelt näha, mis toimub kaubiku taga ja kõrvalistuja poolel.
Uuel Jumpyl on juba põhivarustuses 10-tolline digitaalne näidikupaneel, millele juht saab põhiteabe kuvada vastavalt oma vajadustele.
Uuenenud on ka juhtnuppudega rool ning armatuurlaud. Autole lisatud digitaalsed abilised viivad Jumpy sõidukogemuse uuele tasemele.
Jumpy jõuallikateks on võimsad ja kütusesäästlikud BlueHDi diiselmootorid. Muidugi on olemas ka täiselektriline Jumpy, mille sõiduulatus on 50 kWh akuga kuni 224 km (WLTP) ning 75 kWh akuga kuni 350 km.
Jumpyl on kaks keretüüpi ning saadaval on nii 5-,6- kui ka 9-kohaline versioon.
Uue Jumperi saad ka automaatkäigukastiga
Citroëni tarbesõidukitest suurim on muidugi Jumper, millele värskenduskuuri käigus lisatud ainulaadsed funktsioonid viivad töösõidud täiesti uuele tasemele. Lisaks on uuendatud mootorite valikut, mis tagab veelgi suurema efektiivsuse ja madalamad kasutuskulud.
Jumperi kabiinis on värske kujundusega info- ja meelelahutussüsteem, baasvarustuses on 5-tolline ekraan, mis tippvarustuses suureneb 10-tollini, samuti parkimisabilised, 360° parkimisradar koos täiustatud Active Park Assistiga ning lisavarustusena digitaalne tahavaatepeegel.
Esmakordselt on lisaks 6-käigulisele manuaalkäigukastile saadaval 8-käiguline automaatkäigukast koos BlueHDi 140 hj ja 180 hj mootoritega.
Elektriline ë-Jumper saab juurde 200 kW (270 hj) mootori ja 110 kWh akuga versiooni, mis tagab sõiduulatuse kuni 420 km (WLTP).
Kaubikud on saadaval kahe erineva teljevahega, kolme pikkusega, kuue keretüübiga ning tava- ja topeltkabiiniga.
Citroëni pühendumus puhtale energiale kajastub kogu tootevaliku elektrilistes versioonides alates kompaktsest My Ami Cargost kuni suuremahulise ë-Jumperini, pakkudes samal ajal turu kõige laiemat ja kaasaegsemat tarbesõidukite valikut.