LeapINi blogi

Kes on üks keskmine digirändur? Uuring paljastab, et 1970. aastal sündinud naine

FlexJobs tööotsinguportaal selgitas enam kui 500 uuringus osaleja kaasabil välja, milline on tänapäevase digiränduri kehastus.

Kes nad on?

Tüüpiliselt on tegu X-põlvkonna (inimesed, kes on sündinud 1960ndail ja 1970ndail aastatel) naisega, kes on üldjuhul abielus ning töötab nädalas vähemalt 40 tundi. Tal on omandatud vähemalt bakalaureusekraad ja ning tema karjäär on seotud kirjutamise, hariduse, juhendamise või administratiivse tööga.

Uuringu tulemus kummutab stereotüübi keskmisest digirändurist, kelleks seni peeti meessoost vabakutselist seljakotirändurit või idufirma omanikku.

Selgub, et diginomaadidest suurema osa ehk 70 protsenti moodustavad hoopis naised. 42 protsenti vastanutest on valdkonnas tegutsenud vähem kui aasta ning 24 protsenti rohkem kui viis aastat.

Kuidas nad töötavad?

Töökohana eelistatakse hotelle, kus enamasti ka ööbitakse. Lisaks on populaarsed töö tegemise kohad ka kohvikud ja raamatukogud. Üle poolte vastanute jaoks on asukohavalikul oluline just wifi-võrgu olemasolu.

Populaarseimaks töövahendiks sülearvuti ning telefon. Tööasju aetakse enim aga Skype-rakenduse kaudu.

Kõige enam aga soovitakse digitaalnomaadidelt teada, kuidas nad seda teevad.

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.