Sony uus patenditaotlus vihjab, et mängudesse saab hakata päris maailma objekte sisse skännima

Hiljuti Sony poolt esitletud PS VR2 spetsifikatsioonide ja ühe eelmisel aastal sisse antud patenditaotluse põhjal võib järeldada, et uutes mängudes või Metaverse´i laadsetes tehismaailmades saab hakata kasutama päris maailmast sisse skännitud objekte.

Gamerant´i mainitud patenditaotlusest on näha, et skännimine võib toimuda tavalise mobiiltelefoniga, piltidest pannakse kokku kolmemõõtmeline mänguobjekt ja selle võib virtuaalreaalsuses sobivasse kohta “istutada”. Sobivat asja, näiteks põrandalampi peab ainult saama vaadata igast suunast, et 360kraadine kujutis ära salvestada.

Samuti saaks sarnase lahendusega skaneerida endale mõne suvalise asja mängupuldiks – näiteks võib selleks olla tavaline banaan või apelsin. Mäng tunneb ära, kui banaani liigutad või selle kujutletavaid “nuppe” vajutad (sellest patendist on olnud juttu juba varem).

Kas see kõik tuleb kasutusse just uues PS VR2 seadmes või saab ka tavalistesse Playstationi mängudesse ise oma ümbritsevaid asju sisse skännida, selle kohta patent muidugi veel midagi ei vihja. Suvel sisse antud patenti pidi Sony tegema aastavahetusel täiendusi, et lahendus ei kattuks mõne olemasoleva patendiga. Kogu info uue tehnoloogia kohta on talletatud sellesse patendijoonisesse:

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.