Uuring: Sony valitseb maailma konsooliturgu ülekaalukalt

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
playstation_4.jpg

Turu-uuringute firma IHS Markit statistika näitab, et 2016. aastal oli Sony konsoolide turul kõige edukam, seda nii mängukonsoolide, tarkvara kui ka teenustega ning mängurid kulutasid Sony toodete peale kokku 19,7 miljardit dollarit. Kokku kuulub Sonyle kuulub 57% turust.

Enim suutis raha sisse tuua Sony PlayStation 4 konsool, millega seonduvale kulutasid kasutajad 17,8 miljardit dollarit ehk 51% tervest summast, mis maailmas üldse konsoolidele kulutati. Xbox One’i platvorm suutis haarata 26% kulutustest.

2016. aasta seisuga on kasutajad ostnud kokku üle 53 miljoni PlayStation 4 konsooli. Võrdluseks, Xbox One konsoole on müüdud 27,6 miljonit.

Kokku kulutasid tarbijad konsoolidega seonduvale möödunud aastal 35 miljardit dollarit, mis võrreldes 2015. aastaga tähendab 2,5 protsendi suurust langust. Siiski ootab IHS, et sel aastal võib näha konsoolidele kulutatud summades 4,1% tõusu.

Kui tahad ka PlayStationi-omanike klubisse kuuluda, vaata meie pakkumisi siit.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.