Viis olulist põhjust, miks osta nutiteler just Sony Centerist

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Internetiajastul ja poodide külluses võib igaüks osta loomulikult sealt, kust ise tahab ja vaadata vaid hinnasilti. Kui aga mõelda pikemalt ette ja arvestada ka sellega, et head toodet saaks võimalikult kaua probleemivabalt kasutada, siis on oluline ka ostukoht. Siin on viis põhjust, miks peaks omale uue Sony nutiteleri just Sony Centerist ostma – kas mõnest esindusest või e-poest.

Viis põhjust, miks tasub nutiteler osta just Sony Centeri esindusest

  1. Sony Centeri klienditeenindajad on Sony saadikud. Müüjad, kes suhtlevad Sony Centeris klientidega ja annavad nõu, on Sony toodetega peensusteni kursis ja teavad, mida soovitada. Neid nimetatakse ka Sony saadikuteks (Sony ambassador) – asjatundlik ja põhjalikule kogemusele toetuv nõu kaupluses kohapeal tagab selle, et klient ei osta oma vajadustele mittesobivat toodet ja leiab just selle õige, mida talle vaja. Mitmeid lisaomadusi ei pruugi lihtsalt tehnilistest andmetest välja lugeda, Sony asjatundja oskab need aga esile tuua ja poes näidata.
  2. Tasuta toote kasutamise koolitus. Kui oled nutiteleri ära ostnud, siis poeukse selja taga sulgudes ei lõpe Sony tugi sellele tootele. Kui tavaliselt tähendab tootetugi mingi probleemi esinemisel vaid garantiiremondi tegemist, siis Sony toodete puhul saab lisaks ka õppida neid kasutama Sony Centeri asjatundjate toel. Kogemustega spetsialistid aitavad õppida paljude võimalustega nutiteleri kõiki võimalusi kasutama ka hiljem, kui ostja oma telerit juba kasutama hakkab. Kuigi menüüd on lihtsad ja intuitiivsed, võib tehnikakaugemal inimesel ikka küsimusi tekkida, eriti kui ta pole Androidiga varem kokku puutunud. Küsimustele saab spetsialistidelt vastused.
  3. Ametlik edasimüüja Sony Center annab ametliku 24-kuuse garantii ka ärikliendile. See on eriti oluline, kui tahad nutitelerit osta näiteks firma koosolekuruumi või esitluseks. Paljud teised tootjad pakuvad ärikliendile vaid üheaastast garantiid, aga mõned tootjad ei paku üldse.
  4. Paigaldusteenus asjatundjate poolt. Nutitelerid vajavad paigaldamisel pisut spetsialisti teadmisi – näiteks kui tahad ekraani paigutada seinale, peab teadma, kuidas seda kinnitada nii, et see seal püsiks. Spetsialistid aitavad teleri õigesti kinnitada ning teevad ka esmase seadistuse – et pilt jõuaks digiboksist, satelliitvastuvõtjast, koduserverist või arvutist suurele ekraanile.
  5. Järelmaksu saab soodsamalt. Sony Centerist ostes saab valida endale sobivaima järelmaksu. Valikus on LHV, Bigbank ning uue võimalusena ka Telia. Kui tahad oma vajadustele vastavat parimat lahendust, mis võib olla kallim, kui hetkel võimalused lubavad, siis ei pea selleks kogu raha kokku kogumisega ootama. Väga mõistlik on oma kulud pikema aja peale ära jagada.

Viis põhjust, miks tasub nutiteler osta just Sony Centeri e-poest

  1. Laoseis vastab tegelikkusele. Kui Sony Centeri e-poes lubatakse, et toode on laos ja selle saab kiiresti kätte, siis nii see ka on. Peale ostu ei järgne vabandusi, et toode on otsas ja tuleb mõnest kaugest kohast tellida, vaid ostja saab selle alati kätte 1-2 tööpäeva jooksul. Paljud e-poed peegeldavad kellegi teise ladu, millest ei pruugi olla hetkeülevaadet ning kui tuleb tellimus, siis hakatakse alles uurima, millal toote saaks. Sony Centeril on oma ladu ja pilt igal hetkel selge, mis kogused seal leiduvad.
  2. Kiire teenindus. Kui e-poes tehakse ost, siis hakatakse seda tellimust ka kohe täitma. Klienditeenindajad on oma ala spetsialistid ja teavad täpselt, kui kaua tarneks aega kulub. Ja nagu öeldud, on alati võimalik nõu küsida ja abi saada ka pärast ostu, kuidas oma nutitelerit korralikult kasutada.
  3. Tasuta transport üle Eesti. Tavaliselt on e-poodides tasuta transport seotud kampaaniatega või muude piiravate tingimustega. Nutiteler on suur ja õrn toode, mille puhul võib ise kohaletoomise eest makstes summa üsna suureks kujuneda. Sony Center toob aga nutiteleri kulleri abiga üle Eesti tasuta koju.
  4. Maksed on turvalised. E-poest ostes on ostja jaoks suurimaks riskiks see, et ta ei näe müüjat ning tihti pole ka veebis piisavalt andmeid firma kohta, kes soodsat kaupa pakub. Sony Centeri e-pood on aga saanud E-Kaubanduse liidu sertifikaadi “Turvaline ostukoht”, sest tarbija õigused on meie prioriteet.
  5. Soodsa järelmaksu võimalus. Nii nagu Sony Centeri esindustes, kehtivad soodsad järelmaksu tingimused ka e-poest ostes. Valikus on LHV, Bigbank ning Telia – vali endale sobivaim variant.
Märksõnad: ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.