Tele2 näitas telekomide seas mullu suurimat kliendibaasi kasvu. Ettevõtte juht Chris Robbins: inimestele on oluline mõistliku hinnaga internet

Vaata videost, milline oli Tele2 aasta numbrites

Tele2 Eesti juhi Chris Robbinsi sõnul oli eelmine aasta väljakutseterohke, kuid firma jätkuvalt head tulemused näitavad, et keskendumine suurepärase kliendikogemuse pakkumisele ja mõistlike hindade säilitamisele on klientide seas hinnatud.Foto: Tele2

Tele2 teatel viis möödunud aasta telekomisektori fookuse turvalisele ja mõistliku hinnaga internetile – selle olulisust kinnitasid nii eelistatud paketid kui klientide arvu märkimisväärne kasv: firma kliendibaas suurenes aastaga viis protsenti ehk enam kui 21 000 võrra. See tähendab, et tegemist on telekomiettevõttega, kelle kliendibaas kasvas Eesti kõige kiiremini.

Mõistlik hind inflatsioonile vaatamata

Tele2 klientide mullused valikud näitasid, et keerulisel ja ebakindlal ajal soovitakse stabiilsust ja seda ka arvete juures. “Meie era- ja äriklientide seas olid eriti atraktiivsed piiramatud paketid, mis pakuvad lisaväärtust ja ka prognoositavaid arveid ehk kindlat summat ühes kuus,” rääkis Tele2 Eesti juht Chris Robbins.

Samas tõi Robbins välja, et nii uued Tele2-ga liitujad kui pikaaegsed kliendid peavad mõistlike hindade ja suurepärase klienditeeninduse kõrval aina olulisemaks küberturvalisust. “Võtsime seda vajadust arvesse ning tulime sügisel turule uute, piiramatu ja turvalise interneti pakettidega, mis said kiiresti populaarseks,” ütles ta.

Tele2 tulu lõpptarbijatele pakutud teenustest kasvas aastaga seitse protsenti. Robbins märkis, et tulude kasv oli stabiilne, samas pingutas ettevõte selle nimel, et pakkuda klientidele mõistlike hindadega teenuseid. “Meie eesmärk oli nendel keerulistel aegadel klientidele liigset hinnasurvet mitte avaldada,” rõhutas Tele2 Eesti juht.

Selleks, et pakkuda telekomiteenuseid piiramatult ja mõistlike hindadega, keskendus Tele2 oma tegevuste tõhustamisele. Tänu sellele suutis operaator suurendada kasumit üle 4,3 protsendi. “Nägime palju vaeva, et kindlustada parim ja kõige jätkusuutlikum kulubaas ning suutsime mõistlikke hindasid pakkuda ka kõrgete energiahindade ja üleüldise hinnatõusu ajal,” märkis Robbins.

Parim 5G sagedusportfell

Tele2 investeeris möödunud aastal ligi 18 protsenti ettevõtte tuludest sidevõrgu ja -süsteemide arendusse ja kaasajastamisse, avades VoLTE teenuse ning investeerides uutesse 700 MHz ja 3500 MHz 5G sagedustesse. “Avasime möödunud aastal oma 5G võrgu ning jätkame 5G teenuste arendamist üle Eesti. Ehitame võrgu kõige moodsamale tehnoloogiale, mis tagab suurema töökindluse, efektiivsuse ning seeläbi kliendile parima kogemuse ja hinna,” ütles Robbins.

Lisaks 700 MHz ja 3500 MHz sagedustele on Tele2-l varasemast olemas 2300 MHz sagedus ning kogu 4G sageduste portfell, mida arendada. Robbinsi sõnul läheb firma 5G ajastule vastu parima sagedusportfelliga üle Eesti, mis võimaldab 5G võrgus klientidele pakkuda parimat leviala ja rohkem andmemahtu. “Lisaks on meie 5G võrgus võimalik saavutada kiiruseid, mis on suuremad kui 1Gbps,” lisas Robbins.

Tele2 jätkas investeeringuid ka roheenergiasse ja säilitas seeläbi süsinikuneutraalsuse juba kolmandat aastat järjest. “2022 oli väljakutseterohke aasta, kuid meie jätkuvalt head tulemused näitavad, et keskendumine suurepärase kliendikogemuse pakkumisele ja mõistlike hindade säilitamisele on klientide seas väga hinnatud,” ütles Robbins aasta majandustulemuste kokkuvõtteks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.