Oluline samm edasi: nüüd saad Facebookilt kriisi korral oluliselt rohkem abi

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Facebook on juba mõnda aega töötanud uue keskse koha kallal, kuhu koondada kõik hädaolukordadega seotud informatsioon. Nüüd on Crisis Response vahekaart aga valmis saanud ning jõuab õige pea kõikide kasutajateni.

Crisis Response on Facebooki uus alajaotus, kuhu ettevõte koondab kõik hädaolukordadega seotud info. Seega on sinna liigutatud näiteks Safety Check, mille abil õnnetuspaigas viibijad saavad märkida, et nendega on kõik korras, kuid ettevõte on nüüd juurde lisanud ka infot sündmuse enda kohta.

Avades mõne hädaolukorra infoakna, saab kasutaja märkida, et temaga on kõik korras, kuid lisaks leiab ta sealt ohtralt olulise infot: kasutajate postitusi, pilte ning videoid olukorra kohta ja ka uudisartikleid, kus on kasulikku või hädavajalikku informatsiooni.

Seega kui kasutaja piirkonnas toimuks näiteks maavärin, siis oleks uues alajaotuses võimalus märkida, et kasutajaga on kõik korras, kuid lisaks ka oluline info sündmuse kohta ning ka näiteks artikkel selle kohta, kuidas pärast maavärinat käituda.

Lisaks sellele on uues alajaotuses luua korjandusi või paluda abi, et teised inimesed mõnd kogukonda aitaks.

Crisis Response jõuab kõikide kasutajateni lähinädalatel ning selle leiab nii Facebooki rakendusest kui ka sotsiaalvõrgustiku veebist.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.