Office 365 on Microsofti tuntud kontoritarkvara kuutasuline pilveversioon, mille rakendusi saab mõnedes pakettides ka oma arvutisse installida nii nagu vanasti. Kuidas aga kõiki Office 365 omadusi oma äri eduks ära kasutada? Siin on seitse lihtsat võimalust.
1. Vii oma kalendrid ja kokkusaamised pilve
Office 365 kõik paketid sisaldavad kalendri võimalust: Business Essentials veebipõhist, Business aga Outlookis kasutatavat (kuid mitte grupitöö vahenditega) ning Business Premium kõike, mida ettevõttel kalendritest ja ajaplaneerijatest Outlookis vaja: sünkroniseerimist teiste kasutajatega, vabade aegade vaatamist, grupikohtumisi jne.
2. Hoia kontakte kindlas kohas
Office 365 toob kaasa võimaluse hoida oma kontakte pilves ja Outlookis, samuti saab neid hallata ja ühendada näiteks Skype´i kontaktidega. Väike kliendiandmebaas on olemas, et seda täiendama asuda.
3. Halda e-kirju
Office 365 pakub Outlooki, mis nii veebis kui eraldi Outlooki rakendusena aitab e-kirju hallata, saata ja vastu võtta. Grupitööks on olemas ühised postkastid ja listid, kõik kasutajad saavad endale pilveteenuses andmemahtu kirjade hoidmiseks. Business Premium paketiga on iga postkasti mahuks eraldatud kuni 50 GB.
4. Redigeeri dokumente ning jaga neid
Office 365 sisaldab kõiki tuttavaid kontoriprogramme, mida oleme harjunud kasutama: Wordi, Excelit, Powerpointi ja teisi. Kõige odavama tarkvarapaketiga saab neid kasutada veebis, kus funktsioonid on peaaegu samad kui eraldi programmidel, kaks kallimat Office´i äripaketti sisaldavad ka võimalust tarkvara paigaldada igal kasutajal kuni viide seadmesse.
5. Vii kõik dokumendid pilve
Oma arvutis asju hoides peab alati mõtlema, kuidas on varukoopiate tegemine lahendatud. Office 365-ga selle pärast muretsema ei pea, sest dokumente on võimalik sünkroniseerida arvutist OneDrive´i pilveteenusega. Iga kasutaja saab seal ruumi kuni 1 TB.
6. Suhtle üle Interneti
Koosolekuteks ei pea enam alati kokku saama – Office 365ga saab kaasa ka Skype´i, millega ettevõtted võivad korraldada grupivestlusi, videokõnesid, telefonikonverentse ja helistada välismaalt tasuta või kohaliku hinnaga kodumaa kontorisse.
7. Kulud kontrolli alla
Kui varem osteti tarkvaratoode iga paari aasta tagant uuesti ja jäädi siis järgmist versiooni ootama, olid kulutused hüppelised ning vahepeal ei pidanud midagi ostma. Iga ettevõtte jaoks on aga ideaalne lahendus, kui järgmise kuu kulud oleksid ette ennustatavad ja võimalikult ühesugused, et ei tuleks ootamatult suuri väljaminekuid.
Office 365 seda pakubki – kuutasu eest saab kontoritarkvara kasutada ja kogu aeg on arvutites kõige uuem versioon. Eraldi midagi ostma ei pea, on vaid ühtlane kuutasu.