Google toob nüüd meediaväljaanneteni rohkem liiklust kui Facebook

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Analüütikafirma Parse.ly statistikast selgub, et kui veel 2016. aasta alguses tõi meediaväljaannete veebilehtedeni rohkem liiklust Facebook, siis nüüd tuleb lõviosa kasutajatest veebilehtedele läbi Google’i.

2017. aasta alguses oli Facebook vastutav pea 40% välise liikluse eest, mis meediaväljaannete lehtedeni jõudis. Samal ajal oli Google’i poolt kanda 34%. Nüüdseks on seisud muutunud ning Facebookist jõuab lehtedeni 26% välisest liiklusest ja Google’ist 44 protsenti.

Portaal Recode toob välja, et muutuse põhjuseid on ilmselt mitu. Üheks neist see, et Facebook on hakanud näitama teiste kasutajate postitusi enne lehtede postitusi, mis võib väljaminevat liiklust mõjutada. Samuti võib asja mõjutada see, et järjest enam videoid jõuab otse Facebooki, seega ei pea kasutajad nende vaatamiseks enam teistele lehtedele minema.

Statistika koostamiseks on kasutatud enam kui 2500 meediaväljaande andmeid.

Uuri graafikuid siin.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.