Kuidas seadistada oma uus tööarvuti Office 365 kontoga?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Windows 10 ja Office 365 on mõlemad Microsofti pilveteenused ja tänu sellele on uue arvuti seadistamine ettevõttes nüüd lihtsam kui kunagi varem. Kasutajale võib anda arvuti, millesse sisselogimiseks on Office 365 konto ja eriti rohkem seadistada polegi esialgu vaja. Kõik kontoritööks vajalik on hetke pärast olemas.

Käime läbi vajalikud sammud, mismoodi firma arvutit ettevõtte Office 365 kontoga siduda.

  1. Uue arvuti esimesel käivitamisel käiakse läbi kõigepealt mõned üldised seadistused: küsitakse riigi, ajavööndi, kasutatava klaviatuuripaigutuse kohta. Siin pole midagi keerulist, läbi standardprotseduur ja oota ära järgmised küsimused.
  2. vali ühendusvõimalus – Internetiühendus ja nõustu ka Microsofti litsentsitingimustega, seegi kuulub standardseadistamise hulka.
  3. Nüüd tuleb oluline küsimus: „Who owns this PC?“ ehk „Kes on selle arvuti omanik?“. Siin on oluline valida omanikuks organisatsioon (esimene valik, „This device belongs to my organization“) ja nüüd tuleb vajutada sisselogimise nupule.
  4. Järgneb järgmine oluline valik – sisse tuleb logida ettevõtte töötajale antud Office 365 konto kasutajanime ja parooliga. Uus arvuti otsib üles võrgus kättesaadava Azure Active Directory ja kontrollib õigusi.
  5. Windows 10 registreerib uue seadme organisatsiooni Azure AD nimekirjas ning annab ligipääsu Office 365 rakendustele, kui on olemas selline pakett, mis lubab neid rakendusi arvutisse installida. Office 365 Essentials näiteks tagab ligipääsu vaid veebipõhiselt kõigile Office´i rakendustele, teised äripaketid lubavad ka kuni viide masinasse kontorirakendusi installida.

Vaata lähemalt sellest õppevideost:

Kuidas töö ja kodu lahus hoida?

Kui kasutad arvutit nii töö- kui koduasjadeks, saab need ilusti lahus hoida, sest Windows 10 lubab lisada erinevad kasutajakontod ja kasutada arvutit vastavate kontodega. Kui logid sisse eelpool kirjeldatud viisil töökoha Office 365 kontoga, on arvutis vastavad õigused ja seaded, mis kehtivad korporatiivselt. Kui aga logid uude arvutisse kõigepealt sisse oma isikliku Microsofti kontoga, siis rakenduvad isiklikud eelistused ja töökoha pilveteenustele masin ligi ei pääse. Seega saab ka oma koduseid asju samas masinas ajada ja töökoha andmed ei leki, kui lisad hiljem töökoha või kooli konto.

Hangi omale sobiv Office 365 pakett siit.

Artikkel ilmus algselt Veebimajutuse blogis.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.