Kuidas win-win-win olukord ja partnerprogrammid aitavad äri kasvatada

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Veebimajutuse partnerprogramm on nüüdseks kasvanud põhjalikuks ökosüsteemiks, kus ettevõtted teineteisele kasulikud saavad olla. Võidavad kõik: nii klient, veebimajutuse pakkuja kui partnerid. Seda, mida partnerprogramm endast kujutab ning kuidas partneriks saada, selgitas lähemalt Veebimajutuse partnerihaldur Tõnis Bramanis.

Mis on Veebimajutuse partnerprogramm ning mis on selle suur idee?

Veebimajutuse partnerprogramm on vastastikuse koostöö vorm, mille sisuks on teineteise soovitamine oma klientidele ning teenuste kasutamisega kaasnevad eelised, mugavused ja boonused. Selle suur idee on olla veebiarendajatele ja turundusinimestele lähemal, pakkudes operatiivset otsekontakti ja partnerilt saadavast konstruktiivsest tagasisidest arendada ka tavakliendile teenust paremaks. Täna on partnereid üle 200, kuid kõik ei ole veel aktiivsed.

Kuidas asi alguse sai?

Partnerprogramm sai alguse sellest, et pakkusime meie tehnilise toega rohkem kokku puutunud klientidele vahetumat suhtlust. Kuni 2014. aasta alguseni oli selleks kanaliks isiklik Skype. Selleks ajaks oli selge, et mõistlik on sellele asendus luua.

Hakkasime reaalselt tänu hea partneri Brand Manuali üleskutsele kõnesid tegema ja tänu sellele oma senistest partneritest veidi rohkem aru saama. Väga oluline ongi minna ja rääkida oma partneritega, ning samamoodi ka oma klientidega. See on asi, mida tavaliselt kõige vähem tahetakse teha, arvates ekslikult, et kliendi kohta on juba kõik vajalik teada.

Tükkide kokkupanek aitas meil lõpuks jõuda ideeni, kuidas saaksime olla palju lähemal ja abiks paljudele ettevõtete ning et kuidas me sellest ka ise targemaks saaksime. Kobasime varem parajas pimeduses, tegime asju vaid oletustel ja lõppkliendi tagasiside najal.

Kuidas aga neile see kõige õigem koostööpartner leida? Kliendid tahtsid saada targemaks neis valdkondades, mida meie nii hästi ei osanud, aga partnerid oskasid.

Nii sündiski päriselt pakutav programm, mis sai endale eraldiseisva brändingu ning eristatavad eelised ja sisu. Tänu partnerite koostööle saime hakata oma lõppkliente rohkem aitama.

Millist kasu saavad programmiga liitunud ettevõtted?

Partnerprogrammiga liitunud ettevõtted omavad järgmiseid eeliseid:

  • Tehniline klienditugi töövälisel ajal;
  • Personaalne haldur;
  • Personaalne promokood, millega saab partneri klient soodustusi;
  • Tasuta teenus ettevõtte veebilehele või arenduskeskkonnale;
  • Vastastikune suhtlus parimate võimalike lahenduste pakkumiseks;
  • Sobiva koostööpartneri leidmise tööriist meie 15 000 kliendile.
  • Ekspert-artiklitega kuni 7000 lugejani jõudmine kuus

Lisaks on oluline mainida, et partneri klient saab kaudselt samuti rohkem hüvesid, sest saab partneri kaudu töövälisel ajal abi paluda ning tänu partneri panusele meie blogis ka end harida.

Kuidas partneriks saada ja mis tingimused peavad olema täidetud?

Partneriks saamiseks on vaja meiega ühendust võtta. Eeldame ainult seda, et partneriks pürgiv ettevõte omaks oma töös kokkupuuteid domeeninimede registreerimise või veebiga läbi kodulehtede, e-poodide, koolituste, turunduse või näiteks disaini.

Kuidas toimub Veebimajutuse ja partnerite vaheline koostöö?

Meie partnerid soovivad, et nende kliendid saaks endale pädeva majutuspartneri. Samamoodi teeb Veebimajutus omakorda kõik selleks, et abi vajav majutuse klient jõuaks talle vajalikul teemal pädeva partnerini. Meie partneritega seonduvas koostöös anname endast parima, et olla nagu hea meeskonnaliige.

Selleks, et partneritele veel kasulikumad olla, teeme rohkem, kui meist oodatakse – korraldades neile hommikuseminare, kus palume partneritel endil võtta sõna teemadel, milles nad end pädevana tunnevad ning mis teistele partneritele igapäevane ei pruugi olla, soodustades nii ka partnerite omavahelist koostööd.

Töövälisel ajal saame partneritega kokku aktiivseks sporditegevuseks ning räägime saunas südamelähedastel teemadel, mida tööajal puudutada ei ole lihtsalt mahti. Kõik see viib usalduseni, millega partneril on võimalik ühendust võtta ka siis, kui tema küsimus ei kattu 100% meie ühisosaga: ta teab, saab sisulise vastus või tagasiside.

Seega on partnerprogramm midagi enamat, kui vaid formaalne koostöö – mõlemad osapooled annavad endast parima, et kliendile pakkuda lahendusi, mille pärast ta ei pea muretsema. See on sümbioos, kus klient saab meie partnerilt töökindla veebilahenduse ning meilt sellele kindla majutusteenuse.

Mida kujutab endast partnerprogrammi tulevik?

Partnerprogrammi tulevik kätkeb endas ühiste pingutuste viljana sündinud jätkusuutlikku veebimajutuse teenust koos kaasaegsete lisavõimalustega, mis on kujunenud partnerite käe järgi ning vastab nende ootustele tänasest veel enam ka töökindluse osas. Aina rohkem kliente leiab endale sobiva koostööpartneri partnerprogrammi kaudu. Olgu selleks teenuseks kodulehe loomine, e-poe arendus, turundus, disain, tõlkimine või ettevõtte brändi väljatöötamine. Enamus valdkondi on meie partnerite poolt kaetud.

Veebimajutuse tööriista abil on võimalik leida endale sobiv koostööpartner. Vaata siit järgi ja tee oma valik!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.