The Wall Street Journali andmetel plaanib Google Chrome’i veebilehitsejasse lisada sisseehitatud reklaamiblokeerija, mis hakkaks piirama “halbu reklaame”.
Google’i reklaamiblokeerija hakkaks takistama häirivate reklaamide näitamist, mille alla kuuluvad hüpikreklaamid, heliga reklaamid ning ka reklaamid, mis näitavad sekundeid, millal reklaami sulgeda saab.
Sammu näol võib olla tegemist Google’i katsega piirata mitmete populaarsete reklaamiblokeerijate kasutust, mis takistavad ka Google’i enda reklaamide näitamist veebilehtedel ning ka YouTube’i videokeskkonnas.
Samuti võib reklaamiblokeerija lisamise taga olla lootus hoida kasutajaid endiselt Chrome’i veebilehitseja kasutajatena.
Reklaamiblokeerija jõuaks nii Chrome’i arvutiversiooni kui ka mobiilversioonidesse.
Pole veel teada, millal uuendus veebilehitsejasse jõuda võib, kuid kuulduste kohaselt võib Google ise uuest lahendusest rääkida lähinädalatel. Google keeldus kuuldusi kommenteerimast.