USAs tehtud uuringu põhjal möödub Youtube kahe-kolme kuu jooksul Facebookist, mis tähendab digiturunduse maailmas olulist muutust – video on tõusnud tippu.
Kui siiamaani oli üsna pikalt populaarseimate veebide edetabel muutumatu – Google, Facebook, YouTube, Yahoo, Amazon, siis SimilarWeb´i USA-s korraldatud uuringu järgi on Youtube ja Facebook üsna pea kohad vahetanud.
Turundajatele tähendab see, et kuigi Google on ja jääb küll kõige tähtsamaks, ei saa sotsiaalmeediakanalitest enam Youtube´i kuidagi ignoreerida ning tuleb hakata mõtlema videosisu peale. Kauaennustatud video võidukäik võib kiiresti ja ootamatult tulla ja jääda.
Uuringu järgi on Facebook.com-i külastatavus langenud keskmiselt 8,5 miljardilt külastajalt kuus 4,7 miljardini viimase kahe aasta jooksul. Samas YouTube.com kasv on tingitud selle saidi sisu levimisest paljudel muudel platvormidel, sealhulgas Chromecasti laiast kasutusest kodudes. Chromecastiga saab Youtube´i sisu vaadata nutitelerist suurelt ekraanilt.
Vaata uuringu kohta lähemalt siit.