5 põhjust, miks peaksid oma kodulehele blogi lisama

Korralikult üles ehitatud blogi võib kasvavale kodulehele tuua palju kasu.Foto: Thepanyo/Shutterstock

Blogimine võib näida aeganõudva ajaraiskamisena, mis ei too muude turundustegevustega võrreldes samaväärseid tulemusi. See mõtteviis on hakanud õnneks siiski ajalukku kaduma. Blogi on väärtuslik tööriist, mis võimaldab tuua kodulehele liiklust, lahendada klientide probleeme ja pakub veel mitmeid boonuseid.

Alt leiad viis põhjust, miks võiksid kaaluda enda kodulehele blogi lisamist. Sinu enda kodulehe ja blogi alustamisel tulevad sulle appi zone.ee virtuaalserverid.

Blogi toob liiklust

Kodulehe eesmärk ei ole kuskil üksildases interneti nurgakeses omaette tolmu koguda, vaid tutvustada potentsiaalsetele klientidele ettevõtte tooteid ja teenuseid. Huviliste kodulehele meelitamisel on blogi väärtuslik ja odav tööriist, mille mõju ei tasu alahinnata.

Loo kaasahaaravat ja praktiliselt väärtuslikku sisu, mis pakub lugejale kasulikku infot ja uusi teadmisi. Piki teksti sisse linke enda kodulehele ja nii meelitadki potentsiaalseid kliente enda juurde. Targad blogijad peavad silmas ka SEO põhimõtteid ning pikivad teksti võtmesõnu ja -fraase, mis aitavad lool otsingumootorites edukamalt esile tõusta.

Enne blogima hakkamist tasub meeles pidada, et suvaline kodulehele viitavaid linke täis pikitud tekst tõenäoliselt loodetud edu ei too. Ära kirjuta kuiva reklaamteksti, vaid leia teemad, mis on inimestele päriselt huvitavad ja kasulikud. Nii tagad, et lugejad võtavad sind tõsiselt ja on sinu blogi külastamisest huvitatud ka tulevikus.

Näita oma asjatundlikkust

On siililegi selge, et sina oled oma valdkonna autoriteet, kelle teadmised saavad olla paljudele kasulikud. Blogi vahendusel saad seda potentsiaalsetele klientidele edukalt tõestada.

Blogi võimaldab näidata, miks konkurentidega võrreldes peaksid inimesed eelistama just sinu teenuseid ja tooteid. Pane kokku oma valdkonna telgitaguseid ja iseärasusi avavaid tekste. Selgita, kuidas mingi teenus või toode toimib. Aita inimestel asjadest paremini aru saada.

Kui suudad kõike seda teha kaasahaaravalt ja järjepidevalt, siis suudad blogiga tõestada, et oled oma valdkonnas tõeline autoriteet.

Loo sotsiaalmeediasse sisu

Blogimise peamine eesmärk on teha piisavalt palju häält, et jõuda uute potentsiaalsete klientideni. Seda häält aitavad kõige edukamalt võimendada sotsiaalmeedia kanalid.

Blogide mõju sotsiaalmeedias on kahetine. Esiteks toovad sotsiaalmeedia kanalid läbi blogide sinu kodulehele rohkem liiklust. Teisalt aitavad blogid ka sinu sotsiaalmeedia kanalitel edukamalt silma paista. Kui postitad näiteks Facebooki või LinkedIni kvaliteetset sisu, siis suure tõenäosusega hakkab nende kanalite järgijaskond kasvama. Pikas perspektiivis tähendab see suuremat huvi sinu tulevaste blogipostituste vastu.

Sotsiaalmeedias konkureerib inimeste tähelepanu eest igal hetkel tohutul hulgal sisu. Blogides pea seega taaskord silmas, et sinu postitused pakuksid lugejatele midagi väärtuslikku ning võimalusel ka uut ja värsket.

Blogi kui kliendi abimees

Kas sulle jääb mulje, et inimesed ei saa sinu tootest või teenusest täpselt aru? Või on tekkinud probleeme ja valearvamusi, mille osas tahaksid ise asjatundjana sõna võtta? Siin võib blogi aidata lahendada klientide probleeme ja vastata tekkivatele küsimustele.

Kui sulle jääb mulje, et sinu teenuse või toote teatud aspektid jäävad inimestele hoomamatuks, siis blogi võimaldab sul asju lihtsalt ja loogiliselt lahti kirjutada. Samuti võid nii tekitada endale võimaluse läbi kommentaariumi klientidega otse suhelda. Nii näitad, et oled inimeste jaoks olemas ning pöörad nende muredele ja vajadustele tähelepanu.

Blogi ei pea seega vaatama ainult turundustööriistana. See võib olla ka kanal, läbi mille on võimalik lahendada jooksvalt tekkivaid kommunikatsiooniprobleeme.

Pika perspektiiviga edu

Iga päevaga aina kasvavas internetis võib jääda mulje, et blogimine ei pruugi olla jätkusuutlik tegevus. Sa kirjutad postituse valmis, jagad lingi Facebookis laiali, saad paari päevaga liikluse kätte… ja kõik. Blogipostitus on oma elu ära elanud ja aeg on uuesti nullist alustada.

Reaalsus ei pea alati ilmtingimata selline olema. Kui sa kirjutad olulistest teemadest kaasahaaravaid ja sisult praktilisi tekste ja pead silmas SEO-d, siis võib hea blogitekst inimesi sinu lehele juhatada kuude ja isegi aastate jooksul.

Siin on võtmetähtsusega igihaljad teemad, mis inimestele alati huvi pakuvad. Mida potentsiaalsed kliendid sinu valdkonna kohta kõige enam guugeldavad? Mis on nende suurimad mured ja alatasa üles kerkivad küsimused? Kui üritad oma blogis vastata nendele küsimustele, siis annad tekstidele võimaluse oluliselt kauem sulle kasulik olla.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.