E-kaubandus: miks peaks juba varakult õppima turgu tundma?

E-poest kaupade tellimine on tohutult populaarsust kogunud ning praegu paistab trend ainult kasvuteel olevat. Internetist on ju tunduvalt mugavam ja lihtsam tellida kui kauplusesse koha peale minna. Lisaks ennustatakse lähiaastatel maailma e-kaubanduse sektorile ligi kahekordset mahu tõusu ning sama kehtib ka Eesti kohta. 

Kuna üha rohkem ettevõtteid viib oma tooted ja teenused e-poodi, muutub üha olulisemaks see, kuidas e-turundusele ja müügile lähenetakse.

Eesti turul tegutsemine on Amazoni või eBayga konkureerimisest märksa kergem. Keerulisemaks muutub tihtilugu asi siis, kui otsustad siseneda turule, mis asub väljaspool Eestit. Enne, kui otsustad laieneda enda toodete või teenustega uuele turule, tuleks kindlasti selle turu kohta eelnevalt kodutööd teha.

Näiteks Inglismaal puudub inimestel mütsi kandmise harjumus. Kui mütside müügiga tegelev ettevõte otsustab laieneda sinna turule, siis suure tõenäosusega kasu see neile ei too. Just seetõttu ongi vajalik enne uuele turule sisenemist seda kindlasti tundma õppida. 

E-kaubandusest ja e-poe toodete ja teenuste eksportimisest räägivad lähemalt Boost Yourself kaasasutaja ning turunduskoolitaja ettevõttes Nullist Teet Torim ja Eesti turundusekspert Timo Porval digiagentuurist Lavii.

 Zone’i Veebiakadeemia räägib 109 videoloengus huvitavatest valdkondadest ja teemadest, näiteks sisuturundus, analüütika, bränding, müük ja palju muud. Vaata loengud tasuta siit.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.