Eksperdid annavad nõu: kuidas turundada nii, et kliendi mure saab lahenduse?

Ükski ettevõtja ei saa oma tooteid või teenuseid müüa, kui keegi temast ei tea. Firmade turundusosakonnad pidevalt välja mõtlemas uusi mooduseid ja lahendusi uute klientide leidmiseks, aga ka olemasolevate hoidmiseks.

Kõik me oleme näinud veebis või kasvõi füüsilisel kujul reklaame, mis panevad mõtlema, et kellele need küll mõeldud on. Tänagi leiab hulgaliselt ettevõtteid, kelle turunduses keskendutakse liialt müügile ja lausreklaamile, selle asemel, et pakkuda kliendile seda, mida ta tegelikult vajab.

Ideaalis peaks juba ettevõtte turunduse sõnumid mõjuma kliendile sedasi, et tal tekib huvi ettevõtte teenuste või toodete vastu. See eeldab enamasti, et turundus puudutab mõnda inimese murekohta või tekitab tunde, et ettevõttel võib olla talle midagi kasulikku pakkuda.

Selleks, et oma klientide päriselt kõnetada tuleks alustada end kliendi kingadesse asetades. Millised on tema probleemid? Mis tekitab temas frustratsiooni? Kuidas sina saad seda lahendada?

Neile ja paljudele teistele küsimustele aitavad vastuseid leida kogenud digiturunduse ekspert Timo Porval (Lavii) ja tuntud lasteriiete poe asutaja ja tegevjuht Merle Leemet.

Zone Veebiakadeemia “kliendist hoolimise” episoodides käiakse üle turundusega seonduvad murekohad just kliendi vaatepunktist.

Kõik Zone Veebiakadeemia 102 episoodi on täiesti tasuta kättesaadavad siit!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.