Kuidas aitab klientide intervjueerimine ettevõtte edukusele kaasa?

Foto:Shutterstock.

Intervjuudest ei pääse oma elu jooksul ilmselt mitte keegi. Tööle kandideerimise intervjuud, kooli sisseastumise intervjuud ja miks mitte isegi meediale antavad intervjuud — nendega puutuvad elu jooksul kokku kõik.

Et olla neis pädev, enesekindel ning oskuslik, aitab Zone.ee oma veebiakadeemia kaudu intervjuuoskuseid lihvida, olenemata sellest, kummal pool lauda sa istud.

Kuidas ja kellega intervjuud teha? Miks on intervjuu klientidega vajalik? Kuidas küsitlus teenuse kvaliteeti tõsta aitab? Nendele ning paljudele teistele küsimustele vastab Timo Porval.

Timo Porval on üks Eesti kogenumaid internetiturunduse entusiaste, kellel on kombeks analüüsida laiemat pilti ning leida pidevalt vahendeid ja võimalusi, kuidas klientidele suurimat tulu tuua.

Ta on keskendunud põhiliselt digiturunduse strateegiatele, veebilehtede tulemuslikkuse parandamisele, koolitustele ning müügimudelite leidmisele.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109 videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.