Kummutame müüte: millised on levinud valearvamused müügitöö kohta?

Kaupade ja teenuste ostmine ja müümine on tänaseni inimelu lahutamatu osa. Kogu meie majandus tugineb pakkumisel ja nõudlusel. Iga kaupmehe jaoks on müük sisuliselt äri olulisim osa.

Müügiosakonnad on aastakümneid olnud ettevõtetes üks enim teenivaid osakondi ning seda põhjusega – müügist tuleb kõige otsesemalt sissetulek. Kuid iga ettevõtja teab, et isegi suurepärase idee, toote või teenuse puhul ei pruugi selle müümine niisama lihtne olla.

Et müüki edukalt teha, tuleb tunda inimpsühholoogiat, turgu ja loomulikult ka seda, mida müüakse. Isegi enda arvates edukad müügimehed ei pruugi sageli teada, et nende töö kannaks veel enam vilja, kui nad oma kliente ja müügiga seotud müüte paremini mõistaksid.

Kas oled mõelnud näiteks sellele, kuidas erineb sinu ostuprotsess teiste inimestega?

Võibolla oled üks neist, kellele meeldib enne uue asja soetamist teha põhjalikku taustatööd, võrrelda erinevaid tooteid ja endale seatud parameetrite järgi parim välja selgitada. Samas teine inimene võib osta lihtsalt kõige odavama – või hoopis kalleima! – toote. Iga inimene on erinev ja müügitöös on seda eriti oluline teada.

Müügiga seotud müütidest räägivad Zone Veebiakadeemia loengus Eesti üks hinnatumaid müügikonsultante Silver Rooger (Dominatesales.ee) ja turundusguru Timo Porval (Lavii.ee).

Loengut tasub vaadata ja kuulata nii täiesti ettevõtluse või müügitööga alustaval inimesel kui ka kogenud tegijal, sest väärt teadmisi ei saa kuangi liiga palju.

Zone.ee Veebiakadeemia loengud on täiesti tasuta kättesaadavad ning lisaks müügile käiakse üle hulk teisigi e-turundust, ettevõtlust ja veebimajandust puudutavad teemad. Vaata lähemalt siit!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.