LinkedIn ja müük: miks su ettevõte seda tegema peaks ja kuidas?

Foto: Shutterstock.

LinkedIni kasutamine on Eesti ettevõtete seas veel võrdlemisi tagasihoidlik. Levib müüt, justkui oleks see ainult HR-poole ehk personaliotsingu jaoks ning turundus ja müük käigu mööda teisi kanaleid.

Teemasse veidi süvenedes võib aga kodumaaltki leida tegijaid, kes on LinkedInis päris suuri asju ja vägagi oskuslikult teinud. Aga millest alustada?

Zone’i Veebiakadeemia tasuta loengute seas keskendutakse LinkedInile päris mitmes episoodis. LinkedIni peatükk algab värbamisega ning seejärel liigutakse edasi müügi juurde.

Kuna Zone’i loengud on mõeldud kõigile, nii turundusekspertidele mälu värskendamiseks kui ka võhikutele, kes soovivad internetiturundusse sukelduda, alustatakse loengutes alustaladest.

Näiteks sellest, kuidas oma LinkedIni konto nullist üles ehitada, ja liigutakse samm-sammult selleni, kuidas leida ideaalseid kliente, kellele oma toodet või teenust müüa.

Ekspertideks on LinkedIni müügi teemade juures Indrek Põldvee LinkedIni turundusele spetsialiseerunud ettevõttest B2BGrowth ja Timo Porval Digiagentuurist Lavii. Koos käiakse läbi levinumad küsimused ja nende vastused, tehakse selgeks, miks üldse LinkedInis müüki teha, ja antakse nõu kuidas sellega alustada.

Zone’i Veebiakadeemia videoloengud on vaatamiseks kõigile tasuta ja kokku leiab platvormilt 109 loengut, mille valmimises lõi kaasa 19 oma valdkonna eksperti üle Eesti.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.