Zone'i blogi

Miks võib sisuturundus osutada tõhusaks turundusrelvaks?

Sisuturundus! Seda näeme tänapäeval kõikidel meediaveergudel ning sellest ei pääse ilmselt mitte keegi. Mis asi see sisuturundus ikkagi on ning miks võib sellest ettevõttele tohutult kasu olla?

Esmalt on sisuturunduse eesmärgiks luua usaldusväärsust ning anda lõpptarbijale edasi tootjast või teenusest pilt kui oma ala eksperdist. Teisisõnu näidata, kui hästi nad antud valdkonnas orienteeruvad, aga seda mitte iseennast kiites, vaid kasulikku ja huvitavat infot jagades. 

Sedapsi jääb bränd lugejale meelde, müües rohkem, luues kliendiga usaldusliku suhte ning suheldes ka potentsiaalsete tulevaste klientidega. 

Seega võib öelda, et kui reklaamartikkel räägib firma tootest ja mainib selle korduvalt, siis sisuturundusartikkel räägib millestki, mis on tarbijale huvitav.

Hea sisuturundus ei piirdu mõne tuntud suunamudija palkamisega ja talle oma toodete jagamise või mõne blogipostituse kirjutamisega. Tegu on hoopis sügavama nähtusega.

Zone.ee Veebiakadeemias on sisuturunduse strateegiatele ja taktikatele pühendatud kolm osa, kus kaetakse nii müüki, levinumaid probleeme-lahendusi ning avatakse paljude otsingusõnade tagamaid.

Zone’i Veebiakadeemias jagab täiesti tasuta oma teadmisi ja kogemusi digiturundaja ja koolitaja Timo Porval, kes koolitab inimesi ja ettevõtteid ka läbi digiagentuuri Lavii.

Teemad katavad nii e-kaubanduse, turvalisuse, brändingu, SEO, sotsiaalmeediaturunduse kui ka paljude muude tähtsate elementidega seonduva. Videod on tasuta ning need kestavad kokku täpselt 24 tundi, lisaks boonus-track’id, millest on äri edendamisel kindlasti abi.

Vaata lähemalt siit!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.