Milline sisuturundusartikkel lugejat ka päriselt huvitab?

Sisuturundust võib täna leida pea kõikidest eluvaldkondadest, kus ettevõtted turundust teevad. Ometi ei tea paljud ettevõtjad siiamaani, kuidas sisuturundust oma äri jaoks tööle panna või ei pööra sellele üldse tähelepanu.

Hea sisuga sisuturunduse artiklite olemasolu võib tähendada vahet selles, kas sinu veebilehte kuvatakse Google’i otsingutulemustes esimeste seas või hoopis teisel lehel, kuhu teatavasti enamik inimesi kunagi ei satu.

Selleks, et sisuturunduslik sisu mõjuks, peab see lugejale või potentsiaalsele kliendile ka päriselt huvitav olema ja väärtust pakkuma.

Kogenud digiturunduse ekspert Timo Porval digiagentuurist Lavii lahkab Zone’i Veebiakadeemia episoodides sisuturunduse strateegiaid ja taktikaid ning räägib muuseas ka sellest, milline on toimiva sisuturunduse artikli mudel ja mida sa sisuturundust luues kindlasti teha ei tohiks.

Zone.ee Veebiakadeemiast leiab 24 tundi väärtuslikke videoloenguid erinevate veebiturunduse ja ettevõtlusega seotud teemade kohta, mille valmimisse on panustanud ainult oma valdkonna kodumaised tipud.

Kõik videoloengud on täiesti tasuta kättesaadavad siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.