Mis asi on brändi hääl ning kuidas seda kasutada?

Kindlasti on paljud turundusmaailma sukeldujad kuulnud terminit brändi hääl. Tegu on kindlale brändile omase sisu-ning tekstipõhise stiiliga, milles kajavad brändi enda väärtused ning põhimõtted.

Seega võime tõdeda, et brändi hääl ei tähenda mitte ettevõtte või brändi poolt loodud sisu, vaid seda, kuidas seda potentsiaalsele kliendile või tarbijale kohale toimetakse.

Kõige kergem on seda illustreerida oma enda kõnepruugiga. Me ju kõnetame näiteks endast vanemaid inimesi ühtemoodi, ent sõprade või pereringis suhtleme hoopis vabmalt.

Brändi hääl töötab samal põhimõttel. Kui ettevõtte soovib end näiteks nähtavaks teha nooremale tarbijaskonnale, siis “suheldakse” nendega vastavas stiilis. Kuidas brändi häält aga võimalikult efektiivselt enda jaoks ära kasutada?

Evelin Org õpetab nii mõnegi hea nipi

Kuidas panna paika kindlaid eesmärke ning kuidas neid saavutada? Millised on kõige paremad eduka brändingu näited nii Eestis kui ka välismaal? Nendele küsimustele aitab vastuse leida ei keegi muu kui Evelin Org.

Evelin Org on viimased viisteist aastat tegelenud suuremates ja väiksemates, kodumaistes ja rahvusvahelistes ettevõtetes müügi, turunduse, brändingu ja erinevate meeskondade juhtimisega.

Tema viimaseks töökohaks oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Varsti pea kaks aastat tagasi otsustas ta loobuda palgatööst ja hakata ettevõtjaks. Esimese aastaga on ta loonud kaks ettevõtet.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109-st videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Teemad katavad nii e-kaubanduse, turvalisuse, brändingu, SEO, sotsiaalmeediaturunduse ning ka paljude muude tähtsate elementidega seonduvat.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.