Turundus Instagramis: milline ettevõte seda tegema peaks ning miks see vajalik on?

Foto: Shutterstock.

Veel viis-kuus aastat tagasi oli sotsiaalmeedia koht, mida inimesed kasutasid üksteisega suhtlemiseks ning aeg-ajalt endast või mõnest muust objektist piltide üles panekuks. Kõike seda tehakse muidugi endiselt veel edasi, kuid üha rohkem inimesi kasutab tänapäeval sotsiaalmeediat hoopiski millekski muuks. Milleks siis?

Loomulikult turunduseks! Sotsiaalmeediast on saanud kõigest paari aastaga üks kõige võimsamaid turunduskanaleid üldse. Kuid selleks, et turundus oleks tõhus ja edukas, tuleb valida ka õige sotsiaalmeediakanal, kus seda teha. 

Kaks kõige levinumat ja teada-tuntumat kanalit enda ettevõte turundamiseks on Instagram ja Facebook. Et teada saada, kumb kanal sulle rohkem kasu toob, tasub esmalt mõelda enda sihtgrupile. 

Näiteks selgub statistikast, et Eestis kasutavad Instagrami kõige rohkem 18-34 aastased. Kui sinu toode või teenus on mõeldud sellele vanusele, on Instagram ideaalne koht enda turundamiseks. Kui aga sihtgrupp on vanemad inimesed, tasuks võib-olla pilk hoopis suunata Facebooki poole. 

Nõuandeid ja õpetussõnu Instagramis turundamiseks jagab ettevõtte BoostYourself üks asutajatest ning turunduskoolitaja ettevõttes Nullist.ee Sven Nuum koos turundusstrateegi Timo Porvaliga digiagentuurist Lavii. 

Zone’i Veebiakadeemias on kokku 109 harivat videoloengut, kus huvitavatel teemadel võtavad sõna ning jagavad kogemusi Eesti oma ala spetsialistid. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.