Zone.ee: kuidas Facebookis reklaamimist ikkagi kasutada ja miks see oluline on?

Foto: Shutterstock.

Iga sotsiaalmeedia platvorm võis esmapilgul tunduda toreda kohana, kus sõpradega suhelda, uusi tutvusi leida ning kuhu aeg-ajalt endast pilte üles panna.

Kuid ajad on muutunud. Nüüd on sotsiaalmeedia turunduse jaoks üks olulisimaid kanaleid ning Facebook on vähemalt täna veebiturunduse maailmas üks tähtsamaid kanaleid.

Facebook Ads on platvormi jaoks tõenäoliselt üks suurimaid rahamasinaid, mida õigesti kasutades on võimalik oma sõnumitega jõuda kordades suurema auditooriumini kui nii-öelda “tavapärasel” teel.

Seda, kuidas Facebook Adsi õigesti kasutada, peavad seega teadma kõik turundusspetsialistid ja ettevõtjad, kes platvormil mingilgi määral reklaami teha soovivad. Õnneks saab Zone’i Veebiakadeemias selle kohta lähemalt uurida ja seda koguni seitsemes erinevas episoodis.

Loengutes tuleb juttu praktiliselt kõigest, mida üks internetiturundaja üldse Facebook Adsi kohta teadma peaks. Alates sellest, millistele toodetele ja teenustele see sobib, ning lõpetades juba spetsiifilisemate soovituste ja nõuannetega parima võimaliku tulemuse saavutamiseks.

Enda kogemusi ja tarkusi jagavad loengutes turundusstrateeg Timo Porval digiagentuurist Lavii ja Reimo Ärm, kes on Eestis tõenäoliselt üks Facebooki turunduse suurimaid eksperte.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.