Zone.ee: kuidas luua edukat internetiturunduse strateegiat?

Foto:Shutterstock.

Edukaks internetipõhiseks turundamiseks läheb vaja laiemat strateegiat, mida saaks omakorda jagada eri suundades rakendatavateks taktikateks. Ettevõtte ning turu puhul suurema pildi nägemine ei olegi nii lihtne, kui esialgu tunduda võib.

Internetiturunduse strateegiast räägib lähemalt kogenud digiturundaja ja koolitaja Timo Porval.

Strateegia loomiseks on kõigepealt vaja läbida kliendi teekond. Mida ta veebilehel teeb? Kuidas ta sinna jõuab? Mida ta pärast oma eesmärgi saavutamist teeb? Ühtlasi õpetatakse, kuidas sisuturundust oma strateegias edukalt kasutada.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109 videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Teemad katavad nii e-kaubanduse, turvalisuse, brändingu, SEO, sotsiaalmeediaturunduse kui ka paljude muude tähtsate elementidega seonduva. Videod on tasuta ning need kestavad kokku täpselt 24 tundi, lisaks boonus-track’id, millest on äri edendamisel kindlasti abi.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.