Zone.ee: miks on kliendi tagasiside oluline ja kuidas see enda kasuks pöörata?

Foto: Shutterstock.

Teadagi on klient kuningas ja eduka äri loomisel tuleks kliendi tagasiside alati arvesse võtta. Zone.ee Akadeemia videoloengute sarjas aitab niinimetatud voice of customer olemusest paremat sotti saada Viljo Vabrit.

Seitsmeosalises videosarjas õpetatakse koguma ja seejärel analüüsima klientide tagasisidet. Kõne alla tulevad ka erinevad andmekogumismetoodikad, sealhulgas kvantitatiivne ja kvalitatiivne meetod, mille järgi paremaid otsuseid langetada.

Sarja vältel võetakse fookusesse ka detailsemad teemad, nagu näiteks küsitluste tegemine, kasutajatestid ja heatmap. 

Viljo Vabrit on e-äride optimeerimise ekspert, ning CXL Agency kaasasutaja ja tegevjuht. Tegu on ülemaailmse haardega tehingute optimeerimise agentuuriga, mis tegeleb kuni miljarditesse ulatuva käibega veebiäride müügi tõstmisega. Ettevõtte klientide hulka kuuluvad sellised tuntud brändid nagu Carrefour, Marriott, Belron ja ADP.

Viljol endal on aga üle kümne aasta kogemust koolitaja ja konsultandina.Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109-st videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.