Zone: milleks on vajalik internetiturunduse strateegia ja kuidas see paika panna?

Foto: Shutterstock.

Selleks, et internetipõhine turundus osutuks edukaks, läheb vaja laiemat strateegiat, mida saaks omakorda jagada eri suundades rakendatavateks taktikateks. Nii ettevõtte kui ka turu puhul nii-öelda “suurema pildi” nägemine ei olegi nii lihtne kui esmapilgul tundub.

Strateegia loomiseks on esmalt vaja läbida kliendi teekond. Mida ta veebilehel teeb? Kuidas ta sinna jõuab? Mida ta pärast oma eesmärgi saavutamist teeb? 

Internetiturunduse strateegiast räägib lähemalt kogenud digiturundaja ja koolitaja Timo Porval Lavii digiagentuurist. Ühtlasi räägitakse lähemalt, kuidas sisuturundust oma strateegias edukalt kasutada.

Zone’i Veebiakadeemias on kokku 109 harivat videoloengut, kus huvitavatel teemadel võtavad sõna ning jagavad kogemusi Eesti oma ala spetsialistid. 

Teemad katavad nii e-kaubanduse, turvalisuse, brändingu, SEO, sotsiaalmeediaturunduse kui ka paljude muude tähtsate elementidega seonduva.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.