Zone õpetab: kuidas kliendi tagasiside edukalt enda kasuks pöörata?

Foto:Shutterstock.

Klient on kuningas ning eduka ettevõtte loomisel tuleb kliendi tagasiside alati arvesse võtta. Zone.ee Akadeemia videoloengute sarjas aitab nn voice of customer olemust täpsemalt lahti mõtestada Viljo Vabrit.

Seitsmeosalises videosarjas õpetatakse koguma ja analüüsima klientide tagasisidet ning selle alusel e-äri hammasrattaid õlitama.

Kõne alla tulevad ka erinevad andmekogumismetoodikad, sh kvantitatiivne ning kvalitatiivne meetod, mille alusel tarku otsuseid langetada ning terad sõkaldest eraldada

Sarja jooksul keskendutakse ka detailsematele teemadele, nagu kasutajatestid, küsitluste tegemine ning heatmap. Põhiline ning läbiv teema on aga õige ja olulise info välja selgitamine.

Viljo Vabrit on e-äride optimeerimise ekspert, ning CXL Agency kaasasutaja ja tegevjuht. Tegu on globaalse haardega tehingute optimeerimise agentuur, mis tegeleb suurte, kuni miljarditesse ulatuva käibega veebiäride müügi tõstmisega. Ettevõtte klientide hulka kuuluvad sellised globaalsed brändid nagu Carrefour, Marriott, Belron ja ADP.

Viljol endal on aga üle kümne aasta kogemust koolitaja ja konsultandina.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109-st videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.