5,5 miljoni eurose aastakäibega Bigbox on nimekirjas nelja eri juhtumi pärast, kus ettevõte pole tahtnud oma vigaseid müüdud seadmeid välja vahetada ega raha tagastada.
Kokku on Bigboxiga seoses tarbijad pöördunud komisjoni sel sügisel ja talvel kaheksa korda ning kuuel korral tegi komisjon otsuse tarbija kasuks.
Pleekinud laadija ja katkine telefon
Esimeses komisjoni jõudnud juhtumis oli tarbija ostnud endale 769 euro eest OnePlus 9 Pro telefoni, mille laadija otsad olid pleekinud, aku sai kiiresti tühjaks ning lisaks sellele oli ka seadme ekraan liiga tundlik. Telefon käis sellepärast kaks korda remondis, kuid viga endiselt korda ei saadud ning tarbija soovis seadme eest raha tagasi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.