Saade

04.04 Restart: Kuidas kriisiajal uus ärisuund leida

Restardis on külas Tõnu Runnel ja Marko Klopets idufirmast Sixfold, kes räägivad, kuidas nad terve firmaga karantiinis istudes tegid valmis veoautode liikumist ja piiridel seismist näitava kaardi.

See tekitas ettevõttele keerulistes tingimustes täiesti uut tüüpi kliendid. Kaarti hakkasid kasutama nii valitsused, ülikoolid kui otseselt või kaudselt mitmed maailma suurfirmad.

Kuidas Sixfold selleni jõudis, et kriisi lihtsalt üle elamise asemel hoopis midagi uut ette võtta ning kas nad arvavad, et uus ärisuund jääb ka pikemaks ajaks püsima? Mida saaksid sellest kõigest teised ettevõtted kõrva taha panna?

Üleskutse

Aita meil podcaste teha ja saa kingituseks Geeniuse kraami

Toetan Autotundi Toetan Restarti Kuulan saateid

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.