Kallis mood: 9 populaarset rõivabrändi jõukatele

Foto: Pixabay

Mõned miljonärid teenivad oma varandust mängides online slotte, teised Fortune 500 ettevõtteid juhtides ja teised pärivad raha rikastelt esivanematelt. Olenemata sellest, kuidas nad nii jõukaks said, armastavad rikkad inimesed kalleid riideid. Selles blogipostituses heidame pilgu 9 kallile rõivasarjale, mida miljonärid armastavad! 

#1: Brioni

Brioni on Itaalia luksuslike meesterõivaste bränd, mis asutati nende kodulehe andmetel 1945. aastal. See on jõukate meeste seas üks populaarsemaid kaubamärke ning paljud kuulsused ja poliitikud valivad just Brioni ülikonnad.

Ettevõte on tuntud oma kvaliteetsete kangaste ja suurepärase meisterlikkuse poolest. Brioni ülikond võib maksta kuni 5000 dollarit, mis teeb selle üheks kalleimaks rõivabrändiks maailmas.

#2: Kiton

Kiton on tipptasemel Itaalia meesterõivaste bränd, mis asutati 1968. aastal. Nagu Brioni, on ka Kiton tuntud oma luksuslike kangaste ja peene viimistluse poolest. Paljud jõukad mehed valivad Kitoni ülikonnad kaubamärgi kvaliteedi maine tõttu.

Kuigi Kitoni rõivaste maksumus võib varieeruda, ei saa eitada, et see on kallis, kuna mõned rõivad maksavad tuhandeid dollareid.

#3: Chanel

Mitte ainult Itaalia ei tooda kalleid rõivabrände. Chanel on Prantsuse luksuslik moemaja, mille asutas 1909. aastal Coco Chanel.

Bränd on tuntud oma klassikalise stiili ja kõrge kvaliteedi poolest, mistõttu on see paljude jõukate naiste rõivabränd. Kuid Chanelil on ka mitmeid meestele mõeldud tooteid, sealhulgas lõhnad ja ülikonnad. Meestest naisteni – Chanel hoiab end kursis jõukate soovidega.

#4: Hermes

Teine Prantsuse luksusbränd Hermes asutati 1837. aastal ja on enim tuntud oma kvaliteetsete nahktoodete poolest.

Hermes teenindab jõukaid kliente oma käsitsi valmistatud toodetega, millel on kopsakas hinnasilt. Näiteks on teada, et nende Birkini kott maksab rohkem kui 10 000 dollarit! Seega pole üllatav, et Hermes on rikaste seas üks populaarsemaid rõivabrände.

#5: Dior 

Dior on veel üks tuntud Prantsuse moemaja, mille asutas 1946. aastal Christian Dior. Bränd pakub nii meeste kui ka naiste rõivaid, aga ka muid tooteid nagu lõhnad, nahahooldus ja meik.

Paljud jõukad inimesed armastavad Diori luksuslike kangaste ja brändi poolt pakutavate klassikaliste stiilide tõttu. Dior on kindlasti rõivabränd neile, kes soovivad välja näha oma parim.

#6: Armani 

Armani on Itaalia luksusmoemaja, mille asutas 1975. aastal Giorgio Armani. Bränd pakub laia valikut tooteid rõivastest kuni kodukaunistusteni.

Armani on oma moodsa stiili ja kõrge kvaliteedi tõttu jõukate seas populaarne valik. Brändi rõivaid võib leida paljudest uhketest kaubamajadest ja butiikidest. Lisaks on Armanil mitmeid oma kauplusi üle maailma.

#7: Louis Vuitton

Louis Vuitton, mida peab RNN maailma kalleimaks rõivabrändiks, asutati 1854. aastal ja on tuntud oma luksuslike nahktoodete poolest. Bränd pakub laias valikus tooteid alates rõivastest kuni pagasini ning selle hinnad peegeldavad kauba kõrget kvaliteeti.

Kui paljud rõivabrändid on tegutsenud 100 aastat, siis Louis Vuitton on teel 170-aastase sünnipäeva poole! See teeb sellest ühe vanima ja jõukate seas populaarseima kaubamärgi.

#8: Prada

Suundume nüüd luksusliku moemajaga Prada tagasi Itaaliasse. 1913. aastal Mario Prada asutatud bränd on tuntud oma stiilsete rõivaste ja aksessuaaride poolest. Paljud jõukad inimesed armastavad Pradat selle kaasaegse disaini ja kõrge kvaliteedi pärast.

Brändi rõivaid võib leida paljudest kaubamajadest ja butiikidest üle maailma. Lisaks rõivastele on mõned Parada suurimad müüjad selle käekotid ja kingad.

#9: Gucci 

Seda listi ei saaks nimetada täielikuks ilma Guccit mainimata. Gucci on Itaalia luksusmoemaja, mille asutas 1921. aastal Guccio Gucci.

Bränd pakub laias valikus tooteid, sealhulgas rõivaid, kingi, käekotte ja ehteid. Gucci on üks tuntumaid luksusbrände maailmas ja on populaarne valik jõukate seas. Brändi rõivaid võib leida paljudest tippklassi kaubamajadest ja butiikidest.

Viimased puntkid

Need on vaid mõned paljudest jõukate jaoks populaarsetest rõivabrändidest. Kuigi nende kaubamärkide hinnad võivad olla kallid, on kvaliteet sageli oma hinda väärt.

Kui soovite investeerida tipptasemel moodi, vaadake kindlasti mõnda neist kaubamärkidest, olge lihtsalt valmis maksma suuri summasi!

TähelepanuTegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.