Andmed on firmade kõige tähtsam vara, mida ei saa unarusse jätta. Loomulikult on iga äri jaoks sama tähtsad ka inimesed – nii töötajad kui kliendid. Neid seob äritarkvara – see on erinevatest osadest koosnev lahendus, mis annab ärieelise, sest õige administreerimise, personalitöö ja kliendihalduse tarkvaraga saab keskenduda oma põhitegevusele. Praegu aitavad SinuLab´i lahendused väga hästi ka kaugtööd toetada ning kontorist eemal töötajaid paremini juhtida.
Äritarkvara põhiülesanneteks ongi aidata igasugused keerulised rutiinsed tööd, millele tavaliselt kulub ka palju aega, oluliselt lihtsamaks ja kiiremaks muuta ning anda lahendusi, millega osa selliseid tegevusi toimuksid automaatselt, ilma et firma juhid ja töötajad peaksid sellele aega kulutama. Selliste tegevuste hulka kuuluvad näiteks dokumentide korrastamine ja haldus, personaliosakonnal puhkuste planeerimine, infovahetus kontoris, töötajatele ülesannete jagamine ja nende täitmise jälgimine, klientide ja töötajate kohta korrektse ülevaate loomine, tulemuste jälgimine jne.
Ka ettevõtte juhi igapäevast otsustamist ja äri juhtimist on võimalik tarkvara abiga juba väga palju lihtsamaks ja selgemaks muuta. Andmed on sealjuures juhi jaoks väga olulised, kuid andmetega tuleb osata midagi peale hakata. SinuLab´i lahendused toovadki juhi jaoks andmed ühte süsteemi kokku ja see aitab tunduvalt paremini näha, kus on vaja oskusi arendada või tulemuste saavutamist toetada. Üks olulisi tarkvara pakutavaid tugisambaid juhile ongi tulemuste hindamine ja parandamine.
Paljud sellised aeganõudvad tegevused nagu eesmärkide seadmine, tulemuste hindamine, tulemusvestlused ja palju muud, mis tundusid olevat vaid inimtööjõuga lahendatavad, on nüüd saanud tarkvaratoe. Nii kulubki kõigil töötajatel, sealhulgas ka otsuseid tegevatel juhtidel tunduvalt vähem aega igapäevasele bürokraatiale. See tegevus ei ole kunagi toonud otseselt tulu, seega on hea äritarkvara abil töötajad neist ülesannetest vabastada ja anda võimalus keskenduda täie pühendumusega sellele, mis arendab firmat ning toob tulu.
Töötajate ja juhtide võimeid, oskusi, tulemusi ja ettevõtte ärieesmärke toetav Sinulab.com äritarkvara katab kõiki olulisi ettevõtte valdkondi, mis tänu oskuslikule rakendamisele muudab ettevõtte töö palju efektiivsemaks.
Tööriistad on kujundatud nii, et need oleksid mugavad ja lihtsad nii juhile kui töötajale, need kasutavad sisseehitatud protsesse ning ei vaja alati eraldi seadistamist. Kasutada saab tarkvaramooduleid kohe. Lisada tuleb vaid andmed, näiteks personalitarkvaras töötajate kasutajainfot ja töösuhet puudutavad andmed.
Sinulab.ee tarkvaralised tööriistad ja lahendused on jaotatud teemade kaupa mooduliteks, mida saab kasutada nii eraldi kui ka mitmeid koos kombineerides. Igaüks leiab omale sobiva komplekti vastavalt vajadusele. Kui tulevikus tekib vajadus lisatarkvara järele, siis on väga lihtne mõni uus moodul lisaks kasutusele võtta.
Võib öelda, et SinuLab.com on isegi veidi oma ajast ees, mõeldes just tulevikutööks vajalike lahenduste peale, mida saab kohe kasutusele võtma hakata.
Sinulab.ee põhimoodulid, millest kogu oma ettevõtte infosüsteem vastavalt vajadustele kokku panna, on järgmised.
Tulemusjuhtimine
Tegemist on äritarkvara ühe olulisima keskse mooduliga, mis sisaldab administreerimise ja arenduse osa. Tulemusjuhtimise moodul toetab tulemuste juhtimist mitmetel erinevatel tasanditel – alates strateegilisest ja organisatsiooni tasandist kuni üksikisikuni välja. Ettevõte saab seada eesmärke ja nende täitmist delegeerida või luua personaalseid tegevuskavasid. Juhid saavad hea ülevaate eesmärkide täitmise seisust ning anda tagasisidet.
Arendamine
Arendusmoodul seob tulemused ja oskuste arendamise strateegiliseks tegevuseks. Juht ja töötaja saavad salvestada ja dokumenteerida omavahelisi vestlusi ja juhendamisi, hinnata ja analüüsida oskuseid, koostada ning täiendada arenguplaane. See on ideaalne moodul ettevõtte arendamiseks läbi inimeste.
Personalihaldus
Paljude ettevõtete jaoks on praegu olukord muutunud – häid spetsialiste napib, firmad peavad ise neid enda juurde meelitama ja hoidma. Personalihalduses hoitakse kõigi töötajate oluline info alates ametikohtadest, kontaktandmetest, töölepingutest ja tööaegadest/puudumistest kuni kasutajainfo ja raportiteni.
Iseteenindus
Juba mainitud automatiseerimine on selle mooduliga lahendatud nii, et kasutajad saaksid palju asju ise ära teha – nii oma andmeid uuendada kui elektroonilisi taotlusi teha. Pole mingit põhjust selliseid igapäevaseid kontorisiseseid pabereid nagu puhkusetaotlused või kuluarunaded käsitsi liigutada, iseteeninduses saavad kõik seda ise ja automaatselt teha, tarkvara hoolitseb dokumendi edasise liikumise eest õigesse kohta.
Coaching ja onboarding
Selle mooduli puhul on samuti tegemist olulise tarkvaraga ettevõtte arendamiseks. Moodulis saab algatada juhendamise ja Coachingu projekte, saata nendest teavitusi asjaosaliste e-postile, kinnitada osalejate osalemist, automatiseerida korraldust ja tagada algatajale, juhendajale ning ja osalejatele iseteeninduse võimalus.
Kompetentsid
Inimesed muutuvad aina väärtuslikumaks, kui nende oskused arenevad. Kompetentsimoodul aitab neid oskuseid jälgida ja kompetentsiprofiilide järgi kasutada õiges kohas. Võimalik on lisada väliseid hindajaid ja eksperte, kes aitavad hinnata nii töötajat eraldi või ka võrrelda teistega. Juhi jaoks on väga olulised selle mooduli loodud raportid, mis näitavad inimese oskuste hetkeolukorda ja ka arengut.
Värbamine
Uute töötajate leidmine on paljudes valdkondades üha keerulisemaks läinud ning lihtsalt sisetundele tuginedes ei pruugi enam tulemused nii head olla, kui süsteemselt lähenedes. Värbamise planeerimist aitab korraldada värbamise moodul, mis aitab kuni töökuulutuse koostamiseni, aidates kandidaate hallata, intervjuusid kalendrisse paigutada ning praegusel ajal väga vajalikke videointervjuusid korraldada. Samuti on selle tarkvaramooduli ülesandeks teavituste saatmine kandidaatidele ja värbamise tulemuslikkuse analüüs.
Tööaja planeerimine
neis ettevõtetes, kus töötatakse vahetustega või graafikute alusel või osalise tööajaga, on oluline planeerida töögraafikuid ning jagada võrdselt või vastavalt vajadusele tööaegu. Moodulis saab töögraafikuid koostada või muuta, lisada vahetusi, automaatselt puhkuste infot tekitada, loendada tehtud töötunde ja saata teavitusi. Muidugi saba töötaja ise ka teha ettepanekuid oma töögraafikute muutmiseks, juhtide jaoks on olemas aga iseteeninduskeskkond ise vajalike graafikute koostamiseks ja seadistamiseks.
Uuringud ja küsitlused
Nii ettevõttesisesteks kui klientide küsitlemiseks on võimalik selle äritarkvara mooduliga lihtsalt ja kiirelt koostada vajalikud küsitlused, olgu need siis töötajate rahulolu uurimiseks või klientidelt tagasiside saamiseks. Loodud küsitlusi on lihtne oma veebi integreerida ja osalistele automaatselt laiali saata. Moodul aitab sihtgruppi valida, vorme luua, tulemusi graafiliselt esitada ja vaatamisõigusi seadistada.
Kliendihaldus ehk CRM
Klassikalisi CRM-lahendusi on turul palju, kuid oluline on nende koostöö ettevõtte muu äritarkvaraga ning võimalus kasutada erinevaid vaateid. Kliendihalduse moodulis on viis põhilist funktsionaalsust: kliendiandmete haldamine, pakkumiste register, lepingute register, kliendi-ja müügitegevuste planeerimine ning muidugi ka klientide massiteavitused turunduse toetamiseks või kliendiuuringuteks.
See nimekiri pole veel kaugeltki lõplik. Sinulab.ee äritarkvara moodulite arendus jätkub ning peagi on välja tulemas veel uusi mooduleid.