AENO: nutikate kodumasinate bränd, mis pingutab, et tarbijad saaksid järgida ökoloogilist elustiili

AENO on nutikate kodumasinate bränd, mis teeb jõupingutusi, et tarbijad saaksid järgida ökoloogilist elustiili.Foto: Aeno  

Kliimamuutuste, mürgisuse ja jäätmetega seotud hirmud on hakanud mõjutama tarbijate käitumist üle kogu maailma. Suureneb nende osakaal, kes ootavad brändidelt keskkonnakaitset ning see tõukab väga erinevaid tooteid tootvad ettevõtted uue kontseptsiooni, pideva tootmise ja tarbimise juurde.

AENO Business Developmenti direktor Jelena Krotšak räägib, kuidas ja miks muutuvad brändid keskkonnasõbralikuks.

Keskkonnasõbralikkus kui tarbijate stiimul

Brändid kannavad riski kaotada oma turuosa, kui ei suudeta teadlike tarbimistrendide järgi suunduda. Mõistes inimeste suhtumist ökoloogilistesse probleemidesse, saavad brändid rakendada uut poliitikat, mis rahuldaks tarbijaid ja hoiaks meie planeedi ohutuna.

“Brändid, mis suhtuvad pidevasse arengusse terviklikumalt, võivad aidata viia ettekujutused tegelikkusega kooskõlla ja tugevdada oma mainet pideva arengu valdkonnas,” räägib Jelena Krotšak, AENO Business Developmentist.

Samas stimuleerivad brändid tarbijaid toote valikul ökoloogilisele aspektile rohkem tähelepanu pöörama, tuues esile ökoloogilisi lahendusi toetavaid asju. Tarbija peab selgelt aru saama, et tema tegevused on tõesti kasulikud. Näiteks poodides käies saab ostja keelduda kilekottidest vähendades seeläbi plasti tarbimist.

Brändid mõjutavad ka nende jaemüügipartnerite mainet ja müüki, kellega koostööd tehakse. Bränd haldab ise oma mainet ja esindust – see juhib sõna otseses mõttes kõike alates poeriiulite valgustusest kuni tootekirjelduses oleva tone-of-voice’ini. Selle tulemusena muutub öketrendide järgimine ka jaemüüjate jaoks lihtsamaks. Peamine – otsustada ise, mida teha jäätmete ja müümata toodetega ning kuidas keskenduda koostööle vastutustundlike tarnijatega.

Teadlik ja hoolikas suhtumine loodusesse osana AENO filosoofiast

AENO on noor dünaamiliselt arenev nutikate kodumasinate bränd. Bränd teeb jõupingutusi, et rakendada ökoloogilisi innovatsioone toodete elutsükli igasse aspekti, et tarbijad saaksid järgida ökoloogilist elustiili.  

Innovatsioonid tootearenduse etapis aitavad AENO kaubamärgi meeskonnal vähendada jäätmete arvu ja saavutada jäätmete ümbertöötlemise määra pidevat suurendamist. Paberjuhendite vähendamine ja nende teisendamine digitaalvormingusse, plastivaba ökopakendite kasutamine võimaldab taaskasutada ümbertöödeldud pakkematerjale. AENO toodete kasutusperioodil vähendavad energiasäästlikud tehnoloogiad energiatarbimist.

Bränd astub sammu targa kodu jätkusuutliku visiooni elluviimise suunas, mis vastab tarbija elustiilile, vajadustele ja väärtustele. AENO filosoofia ei keskendu mitte ainult tehnoloogia ja funktsionaalsuse arendamisele, vaid arvestab ka inimeste erinevate vajaduste, maitsete ja elustiilidega, seades tööstusele uued arengutasemed.

Kodumasinad ei ole mitte ainult iga kodu oluline osa, vaid ka igapäevaelu ja päevakava osa. AENO jätkab oma toodete ja uuenduste arendamist, et pakkuda tarbijatele eluvõimaluste laiendamist ja eelkõige jätkusuutlikku toodete kasutamise kogemust algusest lõpuni. 

Ökoloogiline ärikontseptsioon

Jätkusuutlikkuse kontseptsiooni üks peamisi eeliseid äri jaoks on võimalus vaadata ettevõtte globaalset rolli ja mõista, et nende panus võib olla mitut tööstusharu hõlmav ning peab olema kasulik paljudele inimestele üle kogu maailma, ettevõtetele ja isegi looduslikele biotsenoosidele.

Teadlikkus oma panusest viib arusaamiseni vastutusest tuleviku ees – see on ökoloogilise ärikontseptsiooni põhiroll.

Uus reaalsus ja kasvav nõudlus tarbijate poolt loovad täiendavaid ärivõimalusi. Püüd keskkonna eest hoolitsemise järgi, mida rakendatakse mitte ainult mainelahenduste, vaid ka peamiste äriprotsesside tasemel, peab aitama äritegevust pikas perspektiivis tugevdada. Keskkonnaga tasakaalus loodud uute toodete pakkumine rahuldab nõudlikumate klientide nõudlust, kes mõtlevad üha enam sellele, kus, kuidas ja millest kaupasid toodetakse.

“Tänapäeval on brändikindlus aktuaalsem kui kunagi varem – värsked lahendused, selged sõnumid ja lubadused, mida kinnitavad kõrgkvaliteetsed tooted, samuti peensusteni kontrollitud suhtlus. Nüüd on eriti oluline mõista auditooriumi vajadusi ja ootusi, vastata neile ning olla sammu võrra ees,” kommenteerib Jelena Krotšak.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.