Sisuturundus 15 nõuannet, kuidas pakkuda head klienditeenindust ja kasvatada müüki vestlusakna abil Sisuturundus • 21. september 2021 kell 09:00
Elisa blogi Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele Elisa • 12. august 2020 kell 10:29
Fujitsu blogi Aita end ise – moodne klienditeenindus on intelligentne ja kiire ning kohati ilma inimesteta Fujitsu • 25. aprill 2019 kell 14:00
Elisa blogi Teenindus 3.0 ehk kuidas vastata üleinimlikele ootustele? Elisa • 12. veebruar 2019 kell 18:04
Elisa blogi Mailiis Ploomann Elisa vestlusrobotist: Annika suudab korraga suhelda nii ühe, kümne kui saja kliendiga Elisa • 16. august 2018 kell 19:06
Turvaline tehnika Päästeameti Facebooki juturobot õpetab sulle, kuidas enda maja mitte põlema panna Gregor Sibold • 29. november 2017 kell 10:24
Uudis SEB tegi Facebooki juturoboti, et pangakaardi tellimine lihtsamaks muuta Gregor Sibold • 10. oktoober 2017 kell 15:43
Uudis Facebook sätestas suhtlusrobotitele kolm kuldreeglit Gregor Sibold • 31. august 2016 kell 08:54