TEHNIKAST JA TRENDIDEST Millised on parima klienditeeninduse pakkumise saladused? Tele2 • 16. veebruar 2023 kell 11:34
SISUTURUNDUS 15 nõuannet, kuidas pakkuda head klienditeenindust ja kasvatada müüki vestlusakna abil Sisuturundus • 21. september 2021 kell 09:00
ZONE'I BLOGI Zone.ee veebiakadeemias saab selgeks õppida klienditeeninduse alustalad Zone • 1. september 2020 kell 14:30
UUDIS Internetita jäänud Tele2 klient: miks pean nädal aega ootama, et minuga ühendust võetaks? Kristjan Ats Mägi • 6. mai 2020 kell 13:56
ELISA BLOGI Kuidas sünnivad automaatsed teavitused, mida Elisa klienditeenindusse helistades kuulda võib? Elisa • 12. märts 2020 kell 15:15
ELISA BLOGI Milliste naljakate olukordadega puutub kokku ühe sideoperaatori tehniline tugi? Elisa • 13. detsember 2019 kell 08:35
ELISA BLOGI Juubelinädalal suunduvad Elisa juhid esindustesse leti taha tööle Elisa • 28. mai 2019 kell 20:09
ELISA BLOGI Elisa teenindusrobot Annika võtab nüüd vastu ka kliendikõnesid Elisa • 24. mai 2019 kell 16:42
FUJITSU BLOGI Aita end ise – moodne klienditeenindus on intelligentne ja kiire ning kohati ilma inimesteta Fujitsu • 25. aprill 2019 kell 14:00