TEHNIKAST JA TRENDIDEST Uuring kinnitab: Tele2 on kolmandat aastat järjest enim soovitatud telekommunikatsiooniettevõte Eestis Tele2 • 6. aprill 2023 kell 11:52
TEHNIKAST JA TRENDIDEST Millised on parima klienditeeninduse pakkumise saladused? Tele2 • 16. veebruar 2023 kell 11:34
UUDIS PPA vahetab teenindustes digikioskid välja, teenuses võib esineda katkestusi Kristjan Ats Mägi • 13. veebruar 2023 kell 10:06
ELISA BLOGI Juhi suust kõlav põhimõte: “nii on, nagu mina ütlen” – jääb ammuilma tolmunud juhtimispraktikatesse Elisa • 30. juuli 2019 kell 12:00
FUJITSU BLOGI Aita end ise – moodne klienditeenindus on intelligentne ja kiire ning kohati ilma inimesteta Fujitsu • 25. aprill 2019 kell 14:00
ELISA BLOGI Teenindus 3.0 ehk kuidas vastata üleinimlikele ootustele? Elisa • 12. veebruar 2019 kell 18:04
VEEBIMAJUTUSE BLOGI Hea teeninduse kampaania vedaja: teenindaja kiitmine on oluline, et ühtsustada kvaliteeti Veebimajutus • 27. märts 2017 kell 10:00