Sony on praegu üks huvitavamaid telefonitootjaid, ehkki võrreldes teistega on nad pildilt täiesti kadunud. Oleme lugenud sellest, kuidas firma on viimaste aastate jooksul mobiiliosakonnast hulgaliselt inimesi koondanud ja nüüd tegid nad veidra nimega telefoni Xperia 1 II, mis nagu meelega on mõeldud üksnes firma tulihingelistele fännidele ega tahagi kõigile meeldida. Tänu sellele aga sündis väga hea telefon, mida enamik inimesi ei tea ega oska tahtagi.
Eesti telefoniturul on kolm suurt tegijat: Samsung, Huawei ja Apple. Kui Samsungil ja Apple’il läheb hästi, siis Huawei on kaubandussõja ja Androidi-jamaga oma positsiooni kaotamas. Mind üllatab, et keegi teine pole ette võtnud võitlust Huawei koha endale saamiseks.
LG siin midagi vaikselt proovib, OnePlusi mudelivalik on selleks liiga väike, üksnes Xiaomi kasvatab vaikselt enda turuosa ja on võimalik, et võtab ühel päeval Huawei koha endale. Selge on aga see, et Sony enda uue absoluutse tipptelefoniga Xperia 1 II seda kindlasti ei tee, sest see pole sarnaselt OnePlusi telefonidega massidele mõeldudki. Erinevus on aga selles, et kui OnePlus tahaks küll igale telefoniostjale meeldida, siis Sony seda isegi mitte ei ürita.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 184, august 2020
Kõik selle ajakirja lood