Ausalt alustades – ma pole «Tears of The Kingdomi» veel läbi teinud. Tõsi, mänguaeg näitab kuuekümne tunni ligi, aga mul on tunne, et ma alles alustan maailma avastamisega, kuid mul on selge, et see on mäng, pärast mida on raske minna tagasi «tavalistesse» avatud maailma mängudesse, sõltumata sellest, et need võivad justkui olla suuremad ja ilusamad.
«The Legend of Zelda» mängusari on umbes 40 aastat kestnud ning juba esimene mäng oli nii avatud maailmaga, kui tollel ajal võimalik oli. Edasised osad läksid järjest lineaarsemaks, kuni Switchi väljatulekuga 2017. aastal ilmus «Breath of The Wild», mis keeras kogu valemi täiesti pea peale.
Avatud maailm, mis juhendas sind võimalikult vähe, kasutas valemit, mille põhjal sul on ekraanil pidevalt vähemalt kolm asja, mis võiks sulle huvi pakkuda, ning võimaldas mängu bossivõitlusi ja suuremaid eesmärke lahendada vabas järjekorras.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 219, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood