Kindlusta enda ja teiste tulevik: Insly otsib oma ridadesse spetsialiste, et uutesse kõrgustesse areneda

Tallinnas, Londonis ja Minskis kontoreid omava Insly nime ei pruugi Eestis just iga inimene teada, kuid kindlustusmaailmas on tegu tuntud tegijaga. IIZI Grupist lahku löönud firma on tänaseks kinnitanud kanda oma valdkonna liidrina ning sihib aina uute eesmärkide poole. 

Täna on Insly otsimas oma ridadesse uusi talente, kes aitaksid töötada välja uusi lahendusi ja aidata pürgida uutele turgudele. Geenius vestles Insly personalijuhi Pamela Raestuga ja uuris, keda täpselt otsitakse ja millised on ettevõtte plaanid.

Insly tegevusalaks on kindlustusekspertidele tarkvaralahenduste pakkumine. Kas saaksite võimalikult maakeeli selgitada, mida te teete ja millist väärtust teie töö loob?

Insly pakub pilvepõhist tarkvara kindlustusettevõtetele. Meie tarkvara abil saavad nii kindlustusmaaklerid kui ka kindlustusseltsid hallata kindlustustoodete müüki ja administreerimist nagu näiteks online müük, müük läbi partnerite, lepinguhaldus, raamatupidamine jne.

Millised on Insly viimase aasta või kuue kuu suurimad väljakutsed, saavutused ja ka õppetunnid olnud? 

Väljakutse oli kindlasti kevadine koroonaviirusest tingitud olukord, kuid tulime sellega edukalt toime. Kodukontoritesse kolimisega päevapealt ei olnud meil samuti probleeme – meil paljud töötavad niikuinii regulaarselt kodus ja seega polnud selline muutus probleem. Ka töövahendid soovitasime kontorist võtta, sest paljudel ei olnud kodus töövahendeid. Kevadine olukord oli meie kõigi jaoks esmakordne, aga tegime omalt poolt kõik, et tagada töötajate heaolu.

Tootega seoses peame saavutuseks seda, et meie konservatiivsed kliendid, kes muidu oleksid pilvepõhist tarkvara kasutusele võttes skeptilised, tänasid meid, et oleme loonud sellise tarkvara, mida saab kasutada igal pool. Kontorid olid paljudes asukohtades suletud, mis oleks tähendanud seda, et meie kasutajad poleks vajalikule tarkvarale ligi saanud ja nende tegevus oleks kannatanud.

Taastusime sellest kõigest kiiresti, sest suutsime “kriisi” ajal enda kulud minimaalseks viia ja müüki isegi kasvatada, seega tagasi vaadates läks kõik super hästi. Aasta lõpetasime isegi täiendava finantseerimise raundi sulgemisega olemasolevatelt investoritelt, kes hindasid väga kõrgelt meie panust kriisi ajal kasumlikult toimetada ja ettevõte tugevamaks teha kui enne kriisi.

Mis on teie eduloos järgmine suurem etapp, väljakutse ehk mis on praegu teie suurim fookus?

Esimene suur eesmärk on kindlasti saada Poolas selgeks turuliidriks, mis tähendab, et tulevikus võiks suurem osa 12 000 Poola kindlustusmaaklerist kasutada meie tarkvara. 

Selle kõrval on meil ka eesmärk kasvatada meie No-Code kindlustusfirmade tarkvara äri. Tulime mõni aeg tagasi turule täiesti uue tootega, mis on klientide poolt hästi vastu võetud ja meil on nüüd vaja seda ärisuunda aktiivselt kasvatada. Seetõttu oleme praegu ka aktiivselt uusi talente värbamas, kes nendesse projektidesse oma panuse saaksid anda.

Keda täna oma ridadesse otsite ja miks?  

Otsime hetkel PHP arendajaid just töömahu kasvu tõttu. PHP arendajatele on meil hetkel kaks vaba positsiooni. Üks neist liituks Poola maaklerite toote meeskonnaga ja saaks seega anda panuse meie esimese suure eesmärgi poole pürgimisel. Teine aga meie globaalse No-Code kindlustustarkvara meeskonnaga, kus tegeletakse kindlustusseltside toote arendamisega. 

Mida need inimesed igapäevaselt tegema hakkavad, milline näeb välja ühe keskmise arendaja tööpäev Inslys?

Keskmine Insly töötaja on, nagu juba öeldud, tõesti arendaja, sest arendajana töötab meil protsentuaalselt kõige suurem hulk inimesi. Kindlat tööpäeva alguse ja lõpu kellaaega me paika ei ole pannud, sest meie tööaeg on paindlik ja selles osas me enda töötajaid usaldame – paindlikkust ei kuritarvitata.

Paljudele arendusmeeskonna liikmetele algab päev koosolekuga, kus arutatakse projektiga seonduvat, räägitakse juba tehtud tööülesannetest ning pannakse paika edasised plaanid. 

Kui võtta aluseks keskmine arendaja, siis kirjutab ta suure osa ajast koodi – kas uusi funktsionaalsusi või parandab bug’e –  osaleb erinevatel vajalikel koosolekutel jne. 

Üldiselt on meie töötajate päev pigem vaheldusrikas – on küll palju erinevaid ajapikku rutiinseks muutuvaid tööülesandeid, aga saab lahendada erinevaid probleeme, mis tööpäeva vaheldusrikkaks muudavad.

Missugused eeldused peaksid inimesel olema, et teie juures hakkama saada? Milliseid inimesi te otsite? 

Me väärtustame enda töötajate puhul väga seda, et nad oleksid valmis töötama nii meeskonnas kui ka iseseisvalt, julgeksid käia välja ideid ja nende eest vajadusel ka seista, kui nad arvavad, et need ideed muudavad tööl midagi paremaks. 

Nagu iga teinegi tööandja hindame ka meie kohusetundlikkust ja usku, et see, millega nad iga päev 8 tundi tegelevad, on midagi innovatiivset ja loob väärtust kindlustuse valdkonnas. 

Kõikidel ametikohtadel on vaja väga palju juurde õppida, kui varasem kindlustuse kogemus puudub. See laieneb ka muudele teadmistele, mistõttu peaks meie töötaja esitama pidevalt küsimusi, et aina rohkem ja rohkem teada saada. Ja meie omalt poolt anname endast kõik, et nendele küsimustele vastata. 

Enda värbamisprotsessis keskendume peamiselt kogemusele, aga sealjuures hindame väga ka töötaja isiksust – kindlasti peab ta sobituma vastava meeskonnaga olenevalt sellest, millisesse meeskonda me parasjagu inimest otsime. Haridusele ei ole me rõhku pööranud, sest sellest olulisem on praktiline töökogemus.

Miks on teie juures hea töötada? Millised on teie tööpõhimõtted ja -praktikad?

Insly’s on hea töötada just seetõttu, et me tegeleme väga innovatiivse tarkvara arendamisega ja igaüks, olenemata ametikohast, saab siinkohal väga palju ära teha. Töös on seega palju erinevaid väljakutseid. Lisaks sellele ei saa mainimata jätta, et 2019. aastal saime Pere- ja töötajasõbraliku tööandja konkursil hõbemärgise ja Tööinspektsioon hindas Insly’t väikeettevõtete seas (vähem kui 50 töötajat) Hea töökeskkond 2019 tiitliga. 

Peale mõnusa töökeskkonna on meil tööl ka väga nutikad ja andekad inimesed, kellega on ülimalt vahva koos töötada – paljud on siit ka endale väga hea sõbra leidnud. 

Oma töötajatele pakume ka hüvesid – toetame sportlikku eluviisi, pakume paindlikku tööaega ja võimalust enda tööd teha ka kodus, mis on tänasel päeval väga oluline, korraldame meeldejäävaid ja ühendavaid ühisüritusi (peale pandeemiat saame selle traditsiooniga jätkata), peame töötajaid erinevate tööalaste ja isikliku elu sündmuste puhul meeles, anname töötajale iseseisvust tööga seoses ning sellega seoses ka vastutust ja võimalust eneseteostuseks. 

Meie kontoris on ka pinksilaud, massaažitool ja lauajalgpall, tervislikud puuviljad ja veidi vähem tervislikumad kommid – et oleks võimalik tööst pause teha ja veidi lõõgastuda. 

Meie tegemistega on võimalik end kursis hoida ka Instagrami kontol – www.instagram.com/workininsly

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.